Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα"
Αποτελέσματα 14-33 από 93
-
Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet. ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Μελέτη περίπτωσης εστιατορίου με τρόφιμα χωρίς γλουτένη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία στη διοίκηση των επιχειρήσεων αποτελεί το στρατηγικό μάνατζμεντ, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. Τα τελευταία ... -
Διαχείριση ταλέντων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια των ταλέντων στον κόσμο των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα τη διαχείρισή τους στον οργανισμό. Εξετάζονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται αρχικά για να εντοπιστεί το ταλέντο ... -
Διεθνής επιχείρηση και παγκόσμια κρίση - διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα : μελέτη περίπτωσης βιομηχανίας πλαστικών NGP Plastic ΑΒΕΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει προσπάθεια να εξεταστούν όλοι εκείνοι οι παράγοντες που ωθούν τις επιχειρήσεις να «ανοιχτούν» στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία. Στα πλαίσια ... -
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και εργασιακή ικανοποίηση: μελέτη περίπτωσης Δημόσιου Οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα ασταθές και ανταγωνιστικό λόγω της παγκοσμιοποίησης, της οικονομικής κρίσης και της τεχνολογικής εξέλιξης και βρίσκονται αντιμέτωπες με συνεχείς αλλαγές και ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ... -
Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για την ίδρυση φροντιστηρίου Μ. Ε. στην περιοχή της Νέας Σμύρνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12) -
Ελληνικές άμεσες ξένες επενδύσεις στη Ρουμανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-30)Η εν λόγω διπλωματική εργασία, πραγματεύεται τις ελληνικές Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (Α.Ξ.Ε.) στην Ρουμανία. Η ανάλυσή μας, από το πρώτο κεφάλαιο, ξεκινά με την εισαγωγή στην Θεωρία των Άμεσων Ξένων Επενδύσεων, με το τι εστί ... -
Ενίσχυση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μικρομεσαίας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-24)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τη διαδικασία ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε εργαζομένους και ... -
Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω διοίκησης ολικής ποιότητας. Εφαρμογή στις Ε.Δ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η ύπαρξη της φιλοσοφίας της ΔΟΠ στις ΕΔ ξεκινάει από τη δεκαετία του ’40, όταν ο αμερικάνικος στρατός προσπάθησε να εφαρμόσει για πρώτη φορά τον ποιοτικό έλεγχο. Ήταν ο πρόδρομος της ολοκληρωμένης ΔΟΠ, την οποία θα ενσωμάτωνε ... -
Επιχειρηματική ευφυΐα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο το συνδυασμό της χρησιμοποίησης των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τα συστήματα Επιχειρηματικής ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Συνολικά η παρούσα εργασία διακρίνεται σε δυο κύρια μέρη, με το πρώτο να αποτελεί το θεωρητικό της μέρος και το δεύτερο να αποτελεί το ερευνητικό μέρος. Το πρώτο μέρος, αποτελείται συνολικά από τρία κεφάλαια, τα οποία στο ... -
Η αποτελεσματική στρατηγική στην πορεία της σύγχρονης επιχείρησης - η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο πλαίσιο της σύγχρονης οικονομίας, οι παραδοσιακές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος δεν επαρκούν πλέον για την μακροπρόθεσμη επιβίωση και επιτυχία της επιχείρησης. Η αναγνώριση των ανθρωπίνων πόρων ως πηγή ανταγωνιστικού ... -
Η βιώσιμη ανάπτυξη ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η ενσωμάτωση των κρίσιμων ζητημάτων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης : μελέτη περίπτωσης εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ενσωμάτωση των κρίσιμων κριτηρίων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα στη στρατηγική της εταιρείας Παπαστράτος. Οι διαρκείς αλλαγές σε οικονομικό, περιβαλλοντικό ... -
Η εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09) -
Η επίδραση της περιβαλλοντικής πολιτικής στη διαμόρφωση της χρηματιστηριακής θέσης της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-02)Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει στην παγκοσμιοποίηση της αγοράς και σε κατακόρυφη αύξηση του ανταγωνισμού. Οι προσπάθειες των επιχειρήσεων επικεντρώνονται στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ... -
Η επιχειρηματική ευφυΐα ως βάση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε μία προσπάθεια να παρουσιάσουμε τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικής ευφυΐας και πως αυτή μπορεί να συμβάλει δραστικά έτσι ώστε οι οργανισμοί στον τομέα της υγείας να ... -
Η εφαρμογή του green banking στην ανταγωνιστικότητα των τραπεζών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Στο σύγχρονο πολυτάραχο περιβάλλον τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι τράπεζες αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Οι παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η υποβάθμιση ... -
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ...