Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανταγωνισμός"
Αποτελέσματα 48-64 από 64
-
Σημαίες ευκαιρίας και σημαίες ανοιχτού νηολογίου: παραλληλισμοί, διαφοροποιήσεις και εξελίξεις του σύγχρονου θεσμικού πλαισίου που καθορίζει την ανταγωνιστικότητά τους
(2012-03-26)Ο σύνδεσμος σημαίας και πλοίου είναι πολύ σημαντικός και καθοριστικός. Η σημαία που κυματίζει σε ένα πλοίο αποτελεί πρώτα μια οπτική μαρτυρία και ένα σύμβολο της εθνικότητας που έχει το πλοίο. Όπως κατοχυρώθηκε και στη ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ... -
Στρατηγική ανάλυση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο διύλισης. Μελέτη περίπτωσης: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-24)Ο κλάδος διύλισης πετρελαιοειδών αποτελεί εδώ και χρόνια έναν από τους σημαντικότερους τομείς της Ελληνικής οικονομίας. Ο κλάδος κατέχει στρατηγικό ρόλο τόσο για την Ελλάδα, όσο και την Ευρώπη καθώς η πρώτη αποτελεί ... -
Στρατηγική ανάλυση του ανταγωνισμού του Αστέρα της Βουλιαγμένης
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία, αποτελεί μια έρευνα για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Αστέρα Βουλιαγμένης σε ότι αφορά το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Η κεντρική ανάλυση θα εστιαστεί στο συγκεκριμένο υπόδειγμα ... -
Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-25)Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες ... -
Στρατηγική της σύγχρονης επιχείρησης : παράγοντες που οδηγούν την σύγχρονη επιχείρηση στην διαμόρφωση στρατηγικής και στην εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η θεωρία και η εφαρμογή της στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων και στην επιχείρηση Ελληνικά Γράμματα
(2007-05-25)Με την παρούσα μελέτη επιχειρείται μια προσπάθεια ανάλυσης του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος των σύγχρονων επιχειρήσεων, μέσω του οποίου βρίσκεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κάθε επιχείρησης και που οδηγεί ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ως πηγή θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2012-05-16)Το στρατηγικό μάνατζμεντ (strategic management) αναφέρεται στην πιο δύσκολη και σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζει οποιοσδήποτε οργανισμός, δημόσιος ή ιδιωτικός: στο πως μέσα από τον ανταγωνισμό για επιβίωση και επικράτηση ... -
Σύγκριση της ανταγωνιστικότητας ναυπηγικών - ναυπηγοεπικευαστικών μονάδων στην Ευρώπη και στην Απω Ανατολή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005-11-29)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η παρουσίαση και η μελέτη της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής αγοράς και η παρατηρούμενη διάσταση ανάμεσα στην αντίστοιχη βιομηχανία της Ασίας και της Ευρώπης. ... -
Σύγχρονες ναυτιλιακές εξελίξεις και ναυπηγική πολιτική
(2012-03-27)Η εργασία αυτή προσπαθεί να αναλύσει μια εκ' των πραγμάτων δύσκολη αγορά όπως είναι αυτή της ναυτιλίας και να καταγράψει τα ιστορικά εκείνα γεγονότα που σηματοδότησαν τις σύγχρονες εξελίξεις στην ναυπηγική βιομηχανία. ... -
Συγκεντρώσεις επιχειρήσεων και ευρωπαϊκό δίκαιο του ανταγωνισμού
(2006-09-12)Θεμελιώδες στοιχείο της οικονομίας της αγοράς είναι ο ανταγωνισμός, αφού εγγυάται τις χαμηλότερες τιμές, μειώνει την κατανάλωση ενέργειας και πρώτων υλών, προάγει την τεχνική πρόοδο και συμβάλλει στην αύξηση του εθνικού ... -
Συν-ανταγωνισμός και ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-07)Ο επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις εγκυμονεί κινδύνους και υπόκεινται σε σημαντικές μεταβολές που ωθεί τις επιχειρήσεις σε ένα συνεχή πόλεμο για επιβίωση. Οι εταιρείες που αποδέχονται και ... -
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ... -
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ... -
Το κινητό επιχειρείν (m-commerce) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-28)Με τη βοήθεια της ασύρματης και της κινητής τεχνολογίας, η κοινωνία ως σύνολο έρχεται σε επαφή με αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο γίνεται ο χειρισμός των εργασιών, όπως για παράδειγμα είναι το εμπόριο και οι συναλλαγές, ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ... -
Φορολογικές ελαφρύνσεις στον τομέα έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων ως κρατική ενίσχυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Ο τομέας έρευνας και ανάπτυξης υδρογονανθράκων αποτελεί έναν ευαίσθητο τομέα όπου απαιτούνται μεγάλα ποσά και ευέλικτοι επιχειρηματικοί χειρισμοί προκειμένου οι επιχειρήσεις να πεισθούν και να επενδύσουν σε αυτόν. Στο ... -
Χωρικά μοντέλα στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύχθηκαν τα χωρικά μοντέλα στον τραπεζικό τομέα. Από τη βιβλιογραφία τα δύο βασικά χωρικά μοντέλα ήταν το γραμμικό μοντέλο που αναπτύχθηκε από τον Hotelling και το κυκλικό μοντέλο που ...