Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανάπτυξη προϊόντων"
Αποτελέσματα 6-8 από 8
-
Μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης νέων προϊόντων & πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σε μία αγορά κορεσμένη από προϊόντα, οι επιχειρήσεις καλούνται αφενός μεν να ικανοποιούν τη ζήτηση και τις ανάγκες των καταναλωτών, αφετέρου δε να επιτυγχάνουν τον οικονομικό σκοπό δημιουργίας τους, δηλαδή τη μεγιστοποίηση ... -
Οικογενειακές επιχειρήσεις και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Οι οικογενειακές επιχειρήσεις και η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών αποτελούν το κύριο θέμα της παρούσας εργασίας. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, αποτελούν ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης μέσω διεθνοποίησης: η περίπτωση μικρομεσαίας επιχείρησης με τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-21)Κάθε επιχείρηση δραστηριοποιείται στην παγκόσμια οικονομία, που αυτό στην ουσία σημαίνει υιοθέτηση στρατηγικών που δίνουν την δυνατότητα και στους επιχειρηματίες των οικογενειακών Μ.Μ.Ε. να αυξήσουν τις ευκαιρίες. Η ...