dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Σταθάκης, Αθανάσιος | |
dc.date.accessioned | 2017-09-11T08:34:43Z | |
dc.date.available | 2017-09-11T08:34:43Z | |
dc.date.issued | 2016-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9931 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία είναι αφιερωμένη στις οικονομικές επιπτώσεις που επιφέρει το slow steaming στον πλοιοκτήτη, τον ναυλωτή και τον φορτωτή. Δόθηκε έμφαση στις συνέπειες του slow steaming στον φορτωτή αλλά και στην αναδιαμόρφωση των αποθεμάτων του, εξαιτίας των μεγαλύτερων χρόνων ταξιδίου που το slow steaming επιφέρει.
Στα αρχικά κεφάλαια, λαμβάνει μέρος μία θεωρητική προσέγγιση θεμάτων όπως οι σύγχρονες τάσεις στην ναυτιλία και το παγκόσμιο εμπόριο, οι οικονομικές και περιβαλλοντικές πτυχές του slow steaming, αλλά και ή ανάλυση της διοίκησης των αποθεμάτων.
Ύστερα, στο τέταρτο κεφάλαιο, αναπτύχθηκε ένα μοντέλο ανάλυσης κόστους προκειμένου να εκτιμηθούν οι οικονομικές επιπτώσεις του slow steaming. Σε αυτό το κεφάλαιο χρησιμοποιήθηκε ένα θεωρητικό κυκλικό δρομολόγιο και ένας θεωρητικός τύπος πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έτσι ώστε, με βάση αυτά, να καταστεί εφικτός ο υπολογισμός του κόστους του πλοιοκτήτη, του ναυλωτή, και του φορτωτή. Το πέμπτο κεφάλαιο είναι προσανατολισμένο στην οπτική του φορτωτή. Για αυτόν τον σκοπό, διεξήχθη μια εκτενής βιβλιογραφική έρευνα αφιερωμένη αποκλειστικά στις επιπτώσεις του slow steaming στον φορτωτή.
Τα συμπεράσματα τα οποία εξήχθησαν μετά την ολοκλήρωση της παρούσης ερευνητικής μελέτης, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω μελέτη του θέματος, αποτυπώνονται στο τελευταίο κεφάλαιο. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι επιπτώσεις του slow steaming στα συμβαλλόμενα μέρη, με έμφαση στον φορτωτή και στην διαχείριση αποθεμάτων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis is focused on the economic effects of slow steaming on the ship-owner, the charterer, and the shipper. Emphasis has been placed on the effects of slow steaming on the shipper’s cost and the reconfiguration of his inventory, due to the longer transit times that slow steaming incurs.
In the first chapters, a theoretical approach on subjects such as the modern trends in shipping and global trade, the economic and environmental aspects of slow steaming as well as an analysis on inventory management took place.
Afterwards, in chapter 4, in order for the economic effects of slow steaming to be estimated, a cost model analysis was developed. In this model, a theoretical round trip and a theoretical type of container vessel were used, so as the costs of the ship owner, the charterer, and the shipper, could be calculated in various service speeds. Chapter 5 is orientated to the shipper’s perspective. A literature research was conducted focused on the effects of slow steaming on the shipper.
The conclusions that were reached after the completion of this research, alongside with the suggestions for further research on the subject, are depicted in the last chapter. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή οικονομική | el |
dc.subject.keyword | Πλοία | el |
dc.subject.keyword | Πλοιοκτήτες | el |
dc.subject.keyword | Ναυλωτές | el |
dc.subject.keyword | Τιμές ναυτιλιακών καυσίμων | el |
dc.subject.keyword | Ναυλώσεις | el |
dc.subject.keyword | Slow steaming | el |