Στρατηγική ανάπτυξη ιατρείου / κλινικής
Strategic growth of a doctor’s office / clinic
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/9776/Bourtzinakos_Tzanetos.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ανάπτυξης ; Κλάδος υγείας ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Νοσοκομειακές μονάδεςΠερίληψη
Η εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της στρατηγικής ανάπτυξης ιατρείου και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο αναφέρθηκε στον ορισμό της στρατηγικής αναλύοντας το κλασικό μοντέλο στρατηγικής και το στρατηγικό μάνατζμεντ αλλά και την ανάλυση του στρατηγικού συστήματος. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη θεωρητική προσέγγιση του ανταγωνισμού που υπάρχει στις επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο έπειτα εμβάθυνε στην ελληνική οικονομία και το κλάδο της υγείας γενικότερα. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο εστίασε σε στοιχεία για τη στρατηγική ανάπτυξη ιατρείου ή κλινικής.