dc.contributor.advisor | Σοφιανοπούλου, Στυλιανή | |
dc.contributor.author | ΠαπαΪωάννου, Μιχάλης | |
dc.date.accessioned | 2017-06-21T07:29:12Z | |
dc.date.available | 2017-06-21T07:29:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9683 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιείται η μέθοδος της προσομοιωμένης ανόπτησης με σκοπό να λυθεί το πρόβλημα του προγραμματισμού και της δρομολόγησης τρένων. Εάν επιχειρήσουμε να λύσουμε τα δύο αυτά προβλήματα ξεχωριστά, η λύση που θα λάβουμε είναι πιθανό να μην είναι βέλτιστη. Σε μία προσπάθεια να υπερνικήσουμε αυτό το εμπόδιο προσπαθούμε να το λύσουμε ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η δυσκολία του προβλήματος. Οι στόχοι που τίθενται είναι οι εξής: η ελαχιστοποίηση του κόστους σχηματισμού των τρένων, του κόστους που αντιστοιχεί στο χρόνο αδράνειας των βαγονιών στους ενδιάμεσους σταθμούς αναμένοντας την ανταπόκριση με τα επόμενα τρένα και τέλος του κόστους ταξινόμησης στους σταθμούς διαλογής. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Προγραμματισμός και δρομολόγηση τρένων με τη χρήση του αλγορίθμου προσομοιωμένης ανόπτησης | el |
dc.title.alternative | Train scheduling and routing using simulated annealing algorithm | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | In this dissertation, a work is presented using simulated annealing method in order to solve a train routing and scheduling problem. If these problems are solved separately the solution might not be optimum. In an attempt to overcome this obstacle both problems are solved simultaneously. This has as side effect that the problem becomes much more difficult. The objective is to minimize the cost of train formation, the cost of idle time of wagons in stations waiting for trains and the cost of wagon classifications in shunting stations. | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Τρένα | el |
dc.subject.keyword | Μεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Προσομοιωμένη ανόπτηση | el |
dc.subject.keyword | Αλγόριθμοι | el |
dc.subject.keyword | Δρομολόγηση τρένων | el |
dc.subject.keyword | Simulated annealing | el |
dc.subject.keyword | Train routing | el |