dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Καυγά, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T07:31:05Z | |
dc.date.available | 2017-06-19T07:31:05Z | |
dc.date.issued | 2016-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9675 | |
dc.description.abstract | Η ΔΕΠΥ συναντάται όλο και πιο συχνά στην παιδική ηλικία ενώ η παιδαγωγική παρέμβαση, σε συνδυασμό με τη συμβουλευτική γονέων και τη ψυχοθεραπεία, φαίνεται η πιο ασφαλής λύση. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται προσπάθεια να εισαχθούν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στη παιδαγωγική παρέμβαση της ΔΕΠΥ και ίσως η Kinect κάμερα να συμβάλει σημαντικά σε αυτό λόγω της κίνησης που επιτρέπει στον παίκτη. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν αναλυτικά κάποιες προδιαγραφές σχεδίασης ενός παιχνιδιού για ΔΕΠΥ, στη συνέχεια με βάση αυτές να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί εύκολα και γρήγορα ένα ηλεκτρονικό Kinect παιχνίδι και στο τέλος να γίνει η αξιολόγηση του. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση του παιχνιδιού είναι το Scratch και το Kinect2scratch ενώ η αξιολόγηση έγινε αφενός μέσω της σύγκρισης των προδιαγραφών με το παιχνίδι και αφετέρου μέσω της πιλοτικής δράσης του παιχνιδιού σε παιδιά. | el |
dc.format.extent | 127 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά με ΔΕΠΥ | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Kinect | el |