dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Κραψίτης, Θεόδωρος | |
dc.date.accessioned | 2017-06-08T10:24:32Z | |
dc.date.available | 2017-06-08T10:24:32Z | |
dc.date.issued | 2016-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9642 | |
dc.description.abstract | Το ελληνικό ακτοπλοϊκό δίκτυο αποτελώντας τον βασικό πυλώνα του νησιωτικού συστήματος μεταφορών, διαδραματίζει έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην κοινωνική και οικονομική συνοχή της πατρίδας μας. Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του δικτύου αυτού στη βάση της ιδιόμορφης γεωγραφίας των ελληνικών νησιών, των πραγματικών αναγκών συνδεσιμότητάς τους αλλά και της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας με τους περιορισμένους δημοσιονομικούς πόρους, συνθέτει ένα πολύπλοκο και πολυπαραγοντικό πρόβλημα. Ιδιαίτερα, για τα «μικρά» νησιά το πρόβλημα αυτό τείνει να γίνεται ακόμη πιο εμφανές και κρίσιμο.
Στο πλαίσιο αυτό, η ανά χείρας διπλωματική εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει όλα τα επιμέρους στοιχεία του προβλήματος αυτού (θεσμικά, οικονομικά, συγκοινωνιακά, στατιστικά), να παραμετροποιήσει τα δεδομένα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας δημοσίου συμφέροντος και να προτείνει μία δέσμη παρεμβάσεων που θα μπορούσαν να βελτιώσουν το σύστημα παροχής των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στη χώρα μας τους τόσο σε θεσμικούς όρους όσο και σε όρους δημοσιονομικού κόστους-συγκοινωνιακής απόδοσης. | el |
dc.format.extent | 140 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μεταφορές -- Ελλάδα | el |
dc.title | Βελτίωση του συστήματος ανάθεσης δημοσίων υπηρεσιών στις νησιωτικές μεταφορές | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The Greek ferry network, as the main pillar of the island transport system, plays an extremely important role in the social and economic cohesion of our country. The effective planning of this network on the basis of the peculiar geography of the Greek islands, the real connectivity needs, but also the current economic environment with the limited financial budget, composes a complicated and multifactorial problem. In particular, for "small" islands that problem tends to be more obvious and crucial.
Inside the above context, this thesis attempts to gather all elements of the problem (institutional, financial, transportation, statistics), to configure the data of the public service ferry transportation and to propose a package of interferences that could improve the supply system of ferry services in our country both in institutional terms and in terms of fiscal cost-transportation efficiency. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ακτοπλοΐα | el |
dc.subject.keyword | Νησιά | el |