dc.contributor.advisor | Λαμπρινουδάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Τσιούγκος, Χρυσοβαλάντης | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T12:31:03Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T12:31:03Z | |
dc.date.issued | 2016-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9614 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης (LEMS-Learning and Evaluation Management System) Moodle, τη διαχείρισή του από το διαχειριστή-χρήστη “Admin User" και την παρουσίαση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος Moodle, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων.
Ειδικότερα, αναφέρονται στοιχεία για τις αλλαγές που έχουν επιφέρει οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών(ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία και το ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης στην εκπλήρωσή της. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η περίπτωση του ελεύθερου πακέτου λογισμικού-ανοιχτού κώδικα Moodle και περιγράφεται ο πλήρης οδηγός-εγχειρίδιο διαχείρισης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle v.2.9.2+ από τον built-in χρήστη Αdmin User, με έμφαση στις ρυθμίσεις ασφαλούς λειτουργίας της. Τέλος, αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό μάθημα Moodle με τίτλο «Στρατιωτικό Εργαστήριο Εγκληματολογικής Έρευνας σε Η/Υ με Λειτουργικό Σύστημα Microsoft Windows» και παρουσιάζεται η διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων μέσω κατάλληλων διαγωνισμάτων.
Η παρούσα διπλωματική εργασία συνεισφέρει στον τομέα της απομακρυσμένης εκπαίδευσης των μονίμων στελεχών του Στρατού Ξηράς, σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης και αυτόματης αξιολόγησης, με τη βοήθεια των ΤΠΕ. Επιπρόσθετα, συνεισφέρει, σε σημαντικό βαθμό, στην εξοικονόμηση οικονομικών πόρων από την απαλοιφή του κόστους εκπαιδευτικής αποζημίωσης, μετακίνησης και διαβίωσης των εκπαιδευόμενων. | el |
dc.format.extent | 111 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας Moodle ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης των μονίμων στελεχών του στρατού ξηράς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation discusses the case of Moodle, a Learning and Evaluation Management System(LEMS) software package, its administration by user “Admin User” and the presentation of a Moodle e-course example, including students’ evaluation.
Particularly, informational elements are mentioned, regarding changes to educational process caused by Information and Communication Technologies(ICT) and the role of Learning and Evaluation Management System(LEMS). Afterwards, the case of Moodle free software-open source package is presented and the complete guide of Moodle v.2.9.2+ built-in Admin User handbook is provided, focusing in its security settings. Finally, the Moodle e-course entitled ”Military Forensics Lab for Microsoft Windows OS Computers“ is expanded, along with the evaluation process through the relative evaluation tests execution.
This dissertation contributes to, technologically supported, distance learning of the professional military personnel of Greek Army(land forces), under a secure e-learning and automatic evaluation environment, aided by ICT. This is of high value, taking in consideration the importance of military personnel, generally greek Armed Forces, training-education for their mission completion, the plethora of, all kinds, periodical training activities-courses and the great dispersion of greek military units all over the Greek territory. Meanwhile, it contributes to high cost saving due to elimination of financial compensation-transport-living expenses of trainees. Finally, it leads to the extinction of problems, related with the living conditions inside military activities location. | el |
dc.contributor.master | Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση από απόσταση | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή εγκληματολογία | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Information and Communication Technologies (ICT) | el |
dc.subject.keyword | Learning Management Systems (LMS) | el |
dc.subject.keyword | Evaluation | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.subject.keyword | Distance learning | el |
dc.subject.keyword | Moodle | el |
dc.subject.keyword | Digital forensics | el |
dc.subject.keyword | Information security | el |