dc.contributor.advisor | Τσελεπίδης, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Μιχαλοπούλου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2017-04-04T07:13:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-04T07:13:17Z | |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9536 | |
dc.description.abstract | Είναι γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των φορτίων που μεταφέρονται δια θαλάσσης, είτε σε υγρή είτε σε χύδην μορφή και κυρίως σε συσκευασμένη μορφή παρουσιάζουν ιδιότητες που τα καθιστούν επικίνδυνα για το θαλάσσιο περιβάλλον και την ανθρώπινη υγεία. Τα τελευταία χρόνια, το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (ΥΦΑ) κερδίζει διαρκώς έδαφος στην παγκόσμια αγορά και αποτελεί μια εξειδικευμένη αγορά που αναπτύσσετε με γοργούς ρυθμούς στις θαλάσσιες μεταφορές ενέργειας.
Στη μελέτη αυτή προσδιορίζεται η εικόνα της παγκόσμιας τεχνολογίας του υγροποιημένου φυσικού αερίου και περιγράφεται η εφοδιαστική αλυσίδα των διεργασιών του. Αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου αποτελούν τα πλοία της εμπορικής ναυτιλίας, τα υπό κατασκευή πλοία καθώς και οι μελλοντικοί σταθμοί αποθήκευσης, υγροποίησης και οι τερματικοί σταθμοί.
Για τον σκοπό της εργασίας, θα γίνει περιγραφή της διαδικασίας φόρτωσης και εκφόρτωσης του φορτίου και των απαερίων του υγροποιημένου φυσικού αερίου στο LNG πλοίο και θα αναλυθούν οι οικονομικές αποδόσεις του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καύσιμο στη ναυτιλία συνυπολογίζοντας τα περιβαλλοντικά οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του.
Τέλος, θα αναλυθεί η όλη διεργασία και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του υγροποιημένου φυσικού αερίου και θα παρουσιαστούν προτάσεις και μέτρα για την ελαχιστοποίηση των ρύπων και των υγρών αποβλήτων του. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | LNG φυσικό αέριο, μεταφορά δια θαλάσσης, οι περιβαλλοντικές και οικονομικές του συνέπειες | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Τhe majority of cargo is transported using the sea in either liquid or bulk form. In recent years, Liquefied Natural Gas (LNG) is constantly gaining ground in the global market and constitutes an expert market which is developing rapidly in the maritime energy transport sector.
This study takes into account the use of global LNG technology and describes the processes involved in its supply chain. An important part of the LNG’s transfer process are the type of ships under construction, future storage stations, liquefaction and the necessity of new terminals.
For the purpose of this study, a description is made of the loading/unloading procedures of LNG on LNG type ships. Further more, an analysis is given of the economic performance of LNG as fuel in the shipping industry taking also into account the environmental benefits arising from its use.
Finally, the environmental footprint of LNG is analyzed and proposals and measures are suggested to minimize emissions and wastewater. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | LNG | el |
dc.subject.keyword | Εφοδιαστική αλυσίδα LNG | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντικά οφέλη | el |
dc.subject.keyword | Οικονομικές συνέπειες | el |
dc.subject.keyword | Liquefied Natural Gas (LNG) | el |
dc.subject.keyword | Maritime energy support | el |