dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζουρούδης, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T08:43:02Z | |
dc.date.available | 2017-02-23T08:43:02Z | |
dc.date.issued | 2016-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9452 | |
dc.description.abstract | Από τα πρωταρχικά βήματα της ναυτιλίας έως και σήμερα, η ναυτιλία έχει υποστεί
πρωτοφανείς αλλαγές. Πάραυτα, αυτό που έχει παραμείνει σταθερό, είναι η γενικότερη
επιθυμία να καταστεί το σύνολο του κλάδου ασφαλέστερο και αποδοτικότερο. Στη
παρούσα εργασία θα εστιάσουμε στον κλάδο της κρουαζιέρας. Θα μελετήσουμε το
υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει αναμορφωθεί ριζικά και
ποιες είναι οι οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις και επιδράσεις στις
τοπικές κοινωνίες και συγκεκριμένα στην εθνική οικονομία.
Σκοπός της εργασίας είναι να επισημανθεί η συνεισφορά ενός ισορροπημένου
θεσμικού πλαισίου σε όρους ασφάλειας και οικονομικής μεγέθυνσης. Επιπλέον, θα
αναπτύξουμε την έννοια του λιμανιού εκκίνησης (home port) και την ανάγκη για
συντονισμένη, ενιαία αειφόρο ανάπτυξη της βιομηχανίας. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η κρουαζιέρα : θεσμικό πλαίσιο, οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Maritime has sustained phenomenal changes since the very beginning some
hundreds years ago. However what has not changed i the desire to make the whole sector
safer and more efficient. In the current thesis we focus on the Cruise Industry. We
examine how the institutional framework, which has been reformed tremendously during
the last decade, affects the Cruise field and what the economic, environmental and social
ramifications are. All the above-mentioned, are examined concerning the Greek case.
Aim of the research i to highlight the contribution of a well balanced regulation
framework in terms of safety and economic growth. What is more, we elaborate on home
ports and the necessity of coordinated sustainable evolution of the industry as a unit. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Κρουαζιέρα | el |
dc.subject.keyword | Λιμάνια | el |
dc.subject.keyword | Καμποτάζ | el |
dc.subject.keyword | Αειφόρος ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Maritime | el |
dc.subject.keyword | Cruise | el |
dc.subject.keyword | Ports | el |
dc.subject.keyword | Cabotage | el |
dc.subject.keyword | Sustainability | el |