dc.contributor.author | Λαπαναϊτης, Β. | |
dc.date.accessioned | 2006-10-04T07:15:30Z | |
dc.date.available | 2006-10-04T07:15:30Z | |
dc.date.issued | 2006-10-04T07:15:30Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/937 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική εργασία παρουσιάζει ένα μοντέλο διαχείρισης των Οχημάτων Τέλους Ζωής με πολύ επιτυχημένες επιδόσεις όπως είναι το ολλανδικό. Για την Ελλάδα παραμένει επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε με δεδομένο τόσο την συνολική αύξηση του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων όσο και την απουσία ενός ολοκληρωμένου θεσμικού οικονομικού πλαισίου για την διαχείριση των Οχημάτων Τέλους Ζωής. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε 4 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται η οδηγία 2000/53 καθώς και οι αντιδράσεις των ενδιαφερομένων φορέων, χωρών και κατασκευαστών στο νέο θεσμικό πλαίσιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση και ανάλυση του συνολικού Ευρωπαϊκού πάρκου αυτοκινήτων τόσο των επιβατηγών όσο και επαγγελματικών. Στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχει εκτενή αναφορά στο Ολλανδικό μοντέλο διαχείρισης των Οχημάτων Τέλους Ζωής. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται εκτίμηση του Κόστους Απόσυρσης και Ανακύκλωσης των Οχημάτων Τέλους Ζωής. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | other | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Automobiles -- Scrapping -- Law and legislation | |
dc.subject | Automobiles -- Scrapping -- Environmental aspects | |
dc.subject | Αυτοκίνητα | |
dc.title | Η οδηγία 2000/53 για τα οχήματα τέλους ζωής και το ολλανδικό μοντέλο | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/937 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.format.bytes | 999697 bytes | |
dc.identifier.call | 363.7394 ΛΑΠ | |