dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Σπίνος, Διονύσιος Π. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T09:57:59Z | |
dc.date.available | 2016-11-21T09:57:59Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9186 | |
dc.description.abstract | Στη διπλωματική αυτή εργασία γίνεται προσπάθεια για μια λεπτομερή και
σαφή περιγραφή της κρουαζιέρας, ως ένα από τους τομείς τουρισμού. Από τον 19ο
αιώνα, που αποτέλεσε μία από τις διεξόδους του ανθρώπου για τη συμπλήρωση του
ελεύθερού του χρόνου έως τις μέρες μας, η κρουαζιέρα αποτελεί μία βιομηχανία
στην οποία συμμετέχει ενεργά και η Ελλάδα. Εξετάζεται συγκεκριμένα ο ΟΛΠ και
οι λοιποί ελληνικοί Λιμένες κρουαζιέρας, σε συνάρτηση με τον υπάρχοντα
ανταγωνισμό από τους μεσογειακούς Λιμένες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε
ήταν η ανάλυση των μεγάλων Λιμένων κρουαζιέρας, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά
που τα καθιστούν ανταγωνιστικά και τα ξεχωρίζουν. Ακολούθως, αναλύθηκαν οι
μεγάλες Ενώσεις Λιμένων της Μεσογείου και πώς αυτές επηρεάζουν την
κρουαζιέρα. Σχετικά με τα ελληνικά λιμάνια αναλύθηκε η γενική τους παρουσία.
Ακόμα, επιχειρήθηκε μια λεπτομερέστερη ανάλυση της πολιτικής του Οργανισμού
Λιμένος Πειραιώς στον τομέα αυτό. Τέλος, γίνεται αναφορά στο μέλλον της
ελληνικής κρουαζιέρας, καθώς και μια γενικότερη σύνοψη των προοπτικών της. | el |
dc.format.extent | 132 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι προοπτικές των ελληνικών λιμανιών και ιδιαίτερα του Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε) στην αγορά κρουαζιέρας, σε συνάρτηση με τον υφιστάμενο ανταγωνισμό από τους μεσογειακούς λιμένες | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis outlines an attempt for a detailed and accurate description of cruise, as
one of the tourist sectors. Since 19th century up to present day, cruise has been for
people a common outlet of filling their free time as well as an industry in which
Greece participates actively. Furthermore OLP, and the rest of Greek cruise ports
are examined specifically in accordance with the exiting competition among the
Mediterranean ports. The methodology, which has been followed was the analysis of
large cruise Ports, regarding the characteristics which make them competitive and
considerable. Moreover, major associations of Mediterranean Ports and how these
affect the sector of cruise, are analyzed as well as the overall presence of Greek ports.
In addition, a detailed analysis of Piraeus Port Authority΄s policy regarding to the
cruise domain is attempted. Finally, a reference is made to the future of Greek cruise
as well as a general summary of its perspectives. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Κρουαζιέρα | el |
dc.subject.keyword | Ελληνικοί λιμένες κρουαζιέρας | el |
dc.subject.keyword | Cruise | el |
dc.subject.keyword | Greek cruise ports | el |
dc.subject.keyword | Piraeus Port Authority | el |
dc.subject.keyword | Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς | el |