dc.contributor.author | Παππά, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2016-09-19T06:32:42Z | |
dc.date.available | 2016-09-19T06:32:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9103 | |
dc.description.abstract | Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται στην παραγωγικότητα των εργαζομένων κι αυτή με την σειρά της στην υψηλής ποιότητας εκπαίδευση. Για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική οφείλει να εκμεταλλευθεί την τεχνολογία προκειμένου να εκπαιδεύσει τους εργαζομένους ταχύτερα, οικονομικότερα και αποτελεσματικότερα. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια ως ένας καινούριος κόσμος που εκμεταλλευόμενη την νέα τεχνολογία φέρνει τη δύναμη του παιχνιδιού στη μάθηση γίνονται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο εργαλείο για την κατάρτιση στην επιχείρηση. Η ένταξη των παιχνιδιών στην διαδικασία της εκπαίδευσης και κατάρτισης είναι ένα φαινόμενο που έχει κάνει τα πρώτα δειλά βήματα και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια, αποκτώντας ένθερμους υποστηρικτές εταιρίες, που ακολουθούν το ρεύμα άλλων εταιριών ανά τον κόσμο Πρωταρχικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη αφενός των απόψεων των εκπαιδευτών (trainers) που έχουν πειραματιστεί και χρησιμοποιήσει παιχνίδια στις εκπαιδεύσεις (training) τους, σχετικά με το κατά πόσο μπορεί ένα παιχνίδι να αποτελέσει τελικά επιτυχημένο περιβάλλον μάθησης και κατάρτισης και αν πράγματι συμβάλλει στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για τους εκπαιδευόμενους. Και αφετέρου η ανάδειξη της όλης διαδικασίας εφαρμογής τους στην πράξη, από το είδος του παιχνιδιού που κλήθηκαν να επιλέξουν, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εφαρμογή και εκτέλεσή του, αλλά και τα αποτελέσματα αυτού τους του εγχειρήματος. Το γενικότερο συμπέρασμα ήταν ότι η εφαρμογή των παιχνιδιών στην κατάρτιση είχε τα επιθυμητά από αυτούς αποτελέσματα και η όλη διαδικασία στέφθηκε με επιτυχία. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | el |
dc.title | Διαδυκτιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια σε επιχειρησιακό περιβάλλον | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The success of company relies in human resource productivity, and this in turn relies on high quality education. To remain competitive a company must exploit technology to train employees quickly, cheaply and efficiently. The educational games, which through leveraging new technology, bring the power of play into the learning process, are becoming increasingly integral tool for in-company training. The integration of games in the process of education and training is a phenomenon that has taken the first tentative steps in our country in recent years, gaining ardent supporters companies, that follow the stream of other companies around the world. The primary objective of this thesis is to highlight both the views of trainers who have experimented and used games in training process, as to how can a game become successful learning environment for training and if it really helps the development of specific skills and competencies for trainees. And secondly to highlight the implementation process in practice, the type of game trainers were to choose, the difficulties encountered in the implementation and execution, and the results of the whole project. The general conclusion was that the application of games in training had the desired results from them and the whole process in most cases was a success. Key words: | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Κατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού | el |
dc.subject.keyword | Ανθρώπινo δυναμικό | el |
dc.subject.keyword | Educational games | el |
dc.subject.keyword | HR training | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |