Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜουζακίτης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2016-08-26T07:55:56Z
dc.date.available2016-08-26T07:55:56Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9033
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε το διάστημα Μάιος 2015 με Οκτώβριος 2015 στα πλαίσια ολοκλήρωσης των σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σουπερμάρκετ την σημερινή εποχή. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα, με την μέθοδο του ερωτηματολογίου και το δείγμα της να αποτελείται από κάτοικους της Αθήνας. Αρχικά, παρουσιάζεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση γύρω από την έννοια της ιδιωτικής ετικέτας καθώς και τις επιδράσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε παραγωγούς, καταναλωτές και λιανοπωλητές. Επίσης γίνεται μια εκτενείς αναφορά γύρω από τους παράγοντες που καθορίζουν την στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στην συνέχεια αναφέρονται τελευταία στοιχεία του κλάδου των σουπερμάρκετ σχετικά με τους τζίρους των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα μερίδια καθώς και τις κατηγορίες που έχουν διεισδύσει. Στα δύο τελευταία κεφάλαια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας για το πώς αντιλαμβάνονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οι ερωτηθέντες, τι είδους ιδιωτικές ετικέτες αγοράζουν, γιατί τις αγοράζουν καθώς και άλλα συμπεράσματα και προοπτικές που προκύπτουν από την ανάλυση των στοιχείων.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΔιερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.title.alternativeExploring the consumer attitude toward private label products in supermarket sectorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis project was carried out in period from May 2015 to October 2015 in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts in Economic and Business Strategy at University of Piraeus. The purpose of the study is to investigate the consumer attitudes about private label products in supermarkets. For this purpose, a survey was conducted with the method of the questionnaire and filled out by residents of Athens. Initially, it presents a literature review on the concept of private label as well as the effects of private label products to producers, consumers and retailers. Also, a comprehensive report about the determinants of consumer attitudes towards private label products is mentioned. Then, it presents some data of the supermarket sector about the turnovers of private label products and the shares across the categories. The last two chapters contains research results on how the interviewees perceive private label products, what kind of private label products they buy, why they buy and other findings and perspectives arising from the analysis of data.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.keywordΣουπερμάρκετel
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subject.keywordPrivate label productsel
dc.subject.keywordSupermarketel
dc.subject.keywordConsumer purchasing behaviorel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»