• Marketing metrics in the maritime industry 

      Γέρου, Αναστασία; Gerou, Anastasia (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
      Ένα θεμελιώδες πρόβλημα για τη μέτρηση της αποδοτικότητας της αγοράς και κατ' επέκταση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν, είναι ο προσδιορισμός και ο εντοπισμός τόσο των κατάλληλων μεταβλητών και συναρτήσεων ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»