Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΜπέκα, Ανδρονίκη
dc.date.accessioned2016-07-21T08:14:19Z
dc.date.available2016-07-21T08:14:19Z
dc.date.issued2014-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8984
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται τόσο βάσει βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και μέσα από την προσωπική μου έρευνα η εφαρμογή του καυσίμου LNG σε πλοία Ro-Pax, όπως άλλωστε ορίζεται και από τον τίτλο («Η εφαρμογή του LNG ως καύσιμο στη Ro-Pax ναυτιλία»). Παρόλο που η διαθεσιμότητα του φυσικού αερίου LNG σε διεθνές επίπεδο παραμένει υψηλή, προβλέπεται η αυξητική τιμή του σε επίπεδα πετρελαίου. Επιπλέον η εξέλιξη του παγκόσμιου δικτύου υφιστάμενων και σχεδιαζόμενων εγκαταστάσεων προμήθειας LNG και η ανάπτυξη του στόλου μεταφοράς LNG είναι σημαντικά αναφορικά με τον ανεφοδιασμό των πλοίων με χρήση LNG. Ωστόσο, απαιτείται πυκνό δίκτυο, λόγω της ευελιξίας ανεφοδιασμού από τερματικές εγκαταστάσεις υγροποιημένου αερίου ή από μικρά δεξαμενόπλοια. Σύμφωνα με Νηογνώμονες και έρευνες από κατασκευαστές ναυτικών μηχανών, η εφαρμογή LNG συμβάλλει στην μείωση εκπομπών καυσαερίων, αποτελώντας μία βιώσιμη εναλλακτική εφαρμογή, ακόμη και για τα υβριδικά ναυτικά μοντέλα μηχανών, τα οποία παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρυπογόνων ουσιών. Βέβαια, αφενός είναι ένα αποδοτικό ναυτιλιακό καύσιμο, αφετέρου δεν πρέπει να παραβλεφθούν τα κόστη μετατροπής ή εγκατάστασης της μηχανής, το κόστος του δοχείου αποθήκευσης, τα λειτουργικά κόστη, το κόστος συντήρησης και τέλος το περιβαλλοντικό κόστος στα πλαίσια των επερχόμενων ΜΒΜ (περιβαλλοντική επιβάρυνση ή χρηματιστήριο ανταλλαγής ρύπων). Γενικότερα, λοιπόν, αποτελεί μία ελκυστική πρόταση, ιδίως σε πλοία που προορίζονται να ταξιδεύουν σε ειδικά προστατευμένες περιοχές (ECA, SECA) (Λίγνου & Μπασδάνη, 2013).el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.titleΗ εφαρμογή του LNG ως καύσιμο σε πλοία τύπου Ro-Paxel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn this thesis it is studied according to the literature review and my personal research the application of fuel LNG ships Ro-Pax, as it is defined by the title ("The implementation of LNG as fuel in the Ro-Pax shipping"). Although the availability of natural gas LNG at international level remains high, the growth rate in oil levels down. Moreover, the evolution of the global network of existing and planned LNG supply facilities and the development of the LNG carrier fleet is significant with respect to the supply of ships using LNG. However, they require a dense network because of supply flexibility of terminals for liquefied gas or small tankers. According to classification societies and research of marine machinery manufacturers, application LNG helps reduce exhaust emissions, making it a viable alternative embodiment, even for hybrid marine engine models, which produce zero emissions of pollutants. Of course, first is a fuel efficient shipping, secondly we should not overlook the conversion costs or installation of the machine, the cost of the storage container, operating costs, maintenance costs and end the environmental costs in the context of upcoming MBM (environmental charge or stock exchange of pollutants). In general, then, is an attractive proposition, especially in vessels intended to travel in specially protected areas (ECA, SECA) (Hardy & Basdanis, 2013).el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordLNGel
dc.subject.keywordΠλοία Ro-Paxel
dc.subject.keywordΚαύσιμαel
dc.subject.keywordΦυσικό αέριοel
dc.subject.keywordShippingel
dc.subject.keywordShips Ro-Paxel
dc.subject.keywordFuelel
dc.subject.keywordMarine fuelsel
dc.subject.keywordNatural gasel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»