dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Καρβέλα, Ελένη Βλασία | |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T13:26:07Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T13:26:07Z | |
dc.date.issued | 2013-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8910 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακών Συστημάτων», κατεύθυνσης «Ηλεκτρονικής μάθησης» έχει ως θέμα την παρουσίαση ενός οδηγού που εστιάζει στη δημιουργία και εμπλουτισμό εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση της φιλαναγνωσίας, ο οποίος δημιουργήθηκε για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Με τη δημιουργία του οδηγού αυτού επιχειρούμε να προσεγγίσουμε ουσιαστικά το ρόλο της φιλαναγνωσίας. Στόχος μας είναι η προαγωγή της φιλαναγνωσίας στους νέους, ειδικότερα δε στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αναφερόμαστε ιδιαίτερα στη συμβολή δράσεων που υλοποιούνται στο σχολικό περιβάλλον και προτείνουμε δραστηριότητες υλοποίησης τους. Στη συνέχεια, αφού κάνουμε μια μικρή αναφορά στην ιστορία της φιλαναγνωσίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, προτείνουμε σχεδιασμούς δραστηριοτήτων, οι οποίες φέρνουν σε επαφή τα παιδιά με πολλά λογοτεχνικά είδη, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην εδραίωση της σχέσης παιδιού-βιβλίου και την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας. | el |
dc.format.extent | 364 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτικά προγράμματα | el |
dc.title | Εμπλουτισμός εκπαιδευτικού υλικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προώθηση της φιλαναγνωσίας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Φιλαναγνωσία | el |
dc.subject.keyword | Δράση | el |
dc.subject.keyword | Δραστηριότητα | el |