dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Κρόκος, Δημήτριος Γ. | |
dc.date.accessioned | 2016-06-28T06:55:20Z | |
dc.date.available | 2016-06-28T06:55:20Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8868 | |
dc.description.abstract | Ο μικρός αριθμός συναλλαγών που πραγματοποιούν τα πλοία της χύδην φορτηγού ναυτιλίας ανά έτος, σε συνδυασμό με τη στάση της επιχείρησης απέναντι στις μεταβολές της ναυλαγοράς, καθιστούν την επιλογή της μορφής ναύλωσης ως λειτουργία στρατηγικού χαρακτήρα. Σε αυτό το πλαίσιο η επιλογή της spot αγοράς ή της χρονοναύλωσης είναι η πιο σημαντική απόφαση για τη ναύλωση του πλοίου. Χρησιμοποιώντας δεδομένα της ναυλαγοράς για την περίοδο 2012-2013-2014 στην αγορά των πλοίων Supramax, αναλύονται οι παράγοντες και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λαμβάνονται μια σειρά από αλληλένδετες μεταξύ τους στρατηγικές αποφάσεις εξετάζοντας τρεις βασικές στρατηγικές ναυλώσεων. Η καταλληλότητα και η υιοθέτηση τους με μικρές ή μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις, εξαρτώνται από τις επικρατούσες συνθήκες της αγοράς, το ρίσκο που επιθυμεί να αναλάβει η ναυτιλιακή επιχείρηση και τις κεφαλαιακές της ανάγκες. | el |
dc.format.extent | 104 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θαλάσσιες μεταφορές | el |
dc.subject | Θαλάσσιο εμπόριο | el |
dc.subject | Ναύλωση και ναύλος | el |
dc.title | Short versus period time charters in Supramax market | el |
dc.title.alternative | Στρατηγική ναυλώσεων με βραχυχρόνιο ή μεσοπρόθεσμο ορίζοντα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Bulk carrier ships perform a limited number of transactions per year, combined with the attitude of shipping firms against freight market’s volatility, characterize the choice of charter form as a strategic function. In this context the choice of spot or time charter market is the most important decision for a vessel’s chartering. Using market data from the period 2012-2013-2014 for the Supramax segment, various factors and conditions are analyzed to address the interrelations among three generic types of chartering strategies. Their suitability and adoption with minor or greater variations depend on the prevailing market conditions, the shipping risk which firms are allowed to take and their capital needs. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυλαγορά | el |
dc.subject.keyword | Χύδην φορτία | el |