dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κίτσος, Θεόδωρος | |
dc.date.accessioned | 2016-06-09T10:29:15Z | |
dc.date.available | 2016-06-09T10:29:15Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8805 | |
dc.description.abstract | Στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται ολοένα και πιο γρήγορα στην καθημερινή ζωή, απαιτείται και η γνώση και η εκμάθηση αυτών των τεχνολογιών. Κάτι τέτοιο θα έχει όφελος και στην κατάλληλη χρήση τους αλλά κυρίως στην δημιουργία, εξέλιξη και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Οι περισσότερες συσκευές που χρησιμοποιεί η ανθρωπότητα σήμερα αποτελούνται από μικρά chip, κυκλώματα, μικροεπεξεργαστές, αισθητήρες τα οποία προγραμματίζονται έτσι ώστε να εκτελούν διάφορες διεργασίες. Η κατασκευή μιας τέτοιας αυτοματοποιημένης συσκευής, για τους περισσότερους φαντάζει κάτι εξαιρετικά δυσπρόσιτο και δύσκολο. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να καλυφθεί αυτό το κενό μελετώντας και υλοποιώντας τέτοιες κατασκευές. Χρησιμοποιώντας την πλακέτα μικροελεγκτή Intel Galileo, έχει δημιουργηθεί ένας οδηγός εκμάθησης της πλακέτας αυτής. Η πλακέτα έχει την δυνατότητα προγραμματισμού και σύνδεσης με διάφορα εξαρτήματα έτσι ώστε να δημιουργηθούν αυτοματοποιημένα συστήματα όπως ένα σύστημα συναγερμού μέχρι και συστήματα ανίχνευσης καπνού. Στον οδηγό θα παρατίθενται από τα αρχικά βήματα σύνδεσης και λειτουργίας μέχρι και την υλοποίηση σύνθετων κατασκευών, όπως ένα έξυπνο σπίτι. Ο οδηγός αναφέρεται σε οποιοδήποτε χρήστη, ωστόσο η χρήση της πλακέτας μέσα στην εκπαίδευση μπορεί να επιφέρει αρκετά θετικά χαρακτηριστικά, όπως ένα δημιουργικό μάθημα αλλά και την εκμάθηση σύγχρονων τεχνολογιών από τις πρώτες τάξης σχολείου. Ο κάθε χρήστης μπορεί να αναρτήσει στον οδηγό τα δικά του σενάρια έτσι ώστε να ανταλλάσσονται απόψεις και ιδέες. Τέλος θα γίνει αξιολόγηση τόσο του οδηγού όσο και στο κατά πόσο έχει γίνει κατανοητή η λειτουργία της πλακέτας. | el |
dc.format.extent | 125 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών υπολογιστών | el |
dc.subject | Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |
dc.title | Ανάπτυξη οδηγού εκμάθησης της πλακέτας Intel Galileo | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | In a time when new technologies are developing faster and faster in every day life, it is required to master the knowledge of these new technologies and to pass this knowledge to others. The benefit of such thing would be the proper use, but mostly the creation, development and progress of these technologies. Most devices that people use today consist of microchip circuits, microprocessors and sensors, which are programmed to execute a variety of tasks. For most people, the manufacture of such an automatized device, seems something really difficult and challenging thing to do. The purpose of the present thesis is to fill in this gap, by studying and creating such devices. By using the Intel Galileo microcontroller board, it became possible to make a tutorial guide about the use of it. This specific board has the capability of programming automatized systems, such as an alarm system and even a smoke detector, by connecting to various parts. In this tutorial, there is a presentation from the initial steps of connection and operation to the implementation of complex manufactures, such as a smart house. The tutorial is for every average user, however, positive results, such as the learning of modern-day technologies from the early school classes, can occur from the use of this specific board in the Education System. Every user will be able to upload on the tutorial guide his own scenarios, so that there will be an exchange of opinions and ideas. At the end of the thesis, there will be an evaluation of the tutorial guide and the comprehension of the board’s operation. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά σενάρια | el |