dc.contributor.advisor | Θαλασσινός, Ελευθέριος | |
dc.contributor.author | Ακρίβη, Λαμπρινή-Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2016-03-28T09:53:11Z | |
dc.date.available | 2016-03-28T09:53:11Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8644 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει και να αναλύσει τους ναυτιλιακούς κύκλους εστιάζοντας κυρίως στη βιβλιογραφική μελέτη και προσέγγιση του θέματος. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχτηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία προηλθαν από βιβλία, από άρθρα αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από 3 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αποσαφήνισε τους ναυτιλιακούς κύκλους και τη ναυλαγορά. Το δεύτερο κεφάλαιο επιχειρείσαι μια ιστορική προσέγγιση των
ναυτικών κύκλων εστιάζοντας στα γεγονότα που τους χαρακτηρίζουν. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο ανέλυσε τις πιο πρόσφατα χρονικές προσεγγίσεις των ναυτικών κύκλων. Στο τέλος της εργασίας συνοψίστηκαν τα βασικά της συμπεράσματα, βάσει των οποίων οι τάσεις της ναυλαγοράς δε δείχνουν θετικές και προβλέπεται να συνεχιστεί η πτωτική πορεία σε επίπεδο προσφοράς και ζήτησης, πωλήσεων και αγορών. Το βασικό συμπέρασμα της εργασίας κατέστη ότι η δημιουργία του Leadership 2015 από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τείνει να αποτελέσει τη μοναδική δράση ενίσχυσης της ναυτιλίας και του shipbuilding, προκειμένου να συνεχίσουν να έχουν μέλλον οι δύο κλάδοι και να ενισχύουν τη παγκόσμια οικονομία. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | el |
dc.title | Ναυτιλιακοί κύκλοι και μια θεωρητική προσέγγιση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This paper aims to study and analyze the maritime circles attempting a theoretical approach focusing primarily on literature study and approach. The methodology of the thesis is based on the collection of secondary data, collected through books, journal articles and official websites. The thesis is completed through three chapters. The first chapter clarifies the maritime circles and freight market. The second chapter attempts a historical approach of maritime cycles focusing on the events that characterize them. The third and last chapter analyzes
the recent approaches of maritime cycles focusing on the facts that characterize them. At the end of the thesis main conclusions are summarized, on which the freight market trends do not show a positive image and are expected to continue the downtrend regarding the supply and demand, sales and purchases. The creation of Leadership 2015 by the European Union tends to be a unique action of enhancing shipping and shipbuilding, so that both branches continue to have a future and enhance global economy. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυλαγορά | el |