dc.contributor.advisor | Βασιλακόπουλος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Πάππα, Σπυριδούλα | |
dc.date.accessioned | 2016-02-24T10:28:49Z | |
dc.date.available | 2016-02-24T10:28:49Z | |
dc.date.issued | 2015-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8520 | |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη των Massive Open Online Courses ( MOOCs ) τα τελευταία χρόνια έχει
γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη. Από τη δημιουργία της edx και της Coursera μέχρι την
προσφορά μαθημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε MOOCs, φαίνεται πως έχει
δημιουργηθεί μια νέα δυναμική αγορά με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Σκοπός
της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και να γίνει
η αξιολόγηση της επένδυσης για τη δημιουργία μαθημάτων στα πρότυπα των
MOOCs. Συγκεκριμένα, στην πρώτη ενότητα αναλύεται η επιλογή και η έγκριση των
έργων με τη μέθοδο Balanced Scorecard. Στη δεύτερη ενότητα γίνεται μια
προσέγγιση στον προγραμματισμό και στον έλεγχο των έργων με τις μεθόδους PERT
και CPM. Στην Τρίτη ενότητα γίνεται μια αναφορά στις μεθόδους αξιολόγησης
επενδύσεων , με ιδιαίτερη έμφαση στη μέθοδο Return On Investments (ROI).
Και τέλος, στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης για την
ανάπτυξη μαθημάτων στα πρότυπα των MOOCs. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Απόδοση επενδύσεων πληροφοριακών συστημάτων : return on investments | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.contributor.master | Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Massive Open Online Courses ( MOOCs ) | el |
dc.subject.keyword | Balanced Scorecard | el |