Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Ισιδώρα
dc.date.accessioned2016-02-23T10:45:59Z
dc.date.available2016-02-23T10:45:59Z
dc.date.issued2013-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8514
dc.description.abstractΣε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε εκπαιδευτικού και εκπαιδευόμενου. Ο μαθητής στο σημερινό σχολείο θα πρέπει να εμπλέκεται ενεργά στη διαδικασία, ο ρόλος του δασκάλου μεταβάλλεται, όπως και το περιεχόμενο της διδασκαλίας. Προκειμένου η εκπαίδευση να συμβαδίζει με τις συνεχείς μεταβολές που συμβαίνουν στην κοινωνία, είναι απαραίτητη η εξεύρεση νέων, καινοτόμων προσεγγίσεων που θα διαφοροποιήσουν τη διδασκαλία από τον παραδοσιακό χαρακτήρα της. Η παρούσα διπλωματική εργασία καλείται να αναπτύξει μια διαδικτυακή πύλη που θα προωθήσει συγκεκριμένη μεθοδολογία για την αξιοποίηση των ψηφιακών κόμικς στην εκπαίδευση. Η μεθοδολογία αυτή αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου EduComics της Ευρωπαϊκής Ένωσης που πραγματοποιήθηκε σε πέντε χώρες και προτείνει την εμπλοκή των μαθητών σε μια ενεργητική διαδικασία δημιουργίας των δικών τους ψηφιακών ιστοριών κόμικς με τη χρήση απλών τεχνολογικών εργαλείων που δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής ή σχεδιασμού. Η διαδικτυακή πύλη EduComics ευελπιστεί να παρέχει μια λιτή παρουσίαση των μεθοδολογικών βημάτων που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί να εντάξει τα ψηφιακά κόμικς στην τάξη του ως μια εναλλακτική και παράλληλα αποτελεσματική διδακτική προσέγγιση. Η διαδικτυακή πύλη θα παρέχει υποστηρικτικό υλικό στους εκπαιδευτικούς και θα τους προτείνει εύχρηστα εργαλεία για τη δημιουργία ψηφιακών πολυμεσικών κόμικς. Επιπλέον, θα προσφέρει πληθώρα σχεδίων μαθημάτων κατηγοριοποιημένα με βάση το γνωστικό αντικείμενο, ενώ παράλληλα θα καλεί τους χρήστες να συμμετέχουν αποστέλλοντας τα δικά τους σχέδια μαθημάτων, τα ψηφιακά κόμικς που δημιούργησαν με τους μαθητές τους ή ψηφιακούς χαρακτήρες κόμικς που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, με την προοπτική της δημιουργίας μιας κοινότητας πρακτικής. Θα παρέχονται πληροφορίες για το έργο EduComics και το πώς προέκυψε η συγκεκριμένη μεθοδολογία και χρήσιμοι σύνδεσμοι προς ενδιαφέροντες διαδικτυακούς τόπους. Βασικός στόχος της πύλης θα είναι η ευρύτερη διάδοση της μεθοδολογίας αξιοποίησης των ψηφιακών κόμικς στην εκπαίδευση με τη χρήση τεχνολογιών του παγκόσμιου ιστού 2.0.el
dc.format.extent213el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΔημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn a world constantly being transformed, researchers and school teachers are looking for ways to improve the learning process and make it more flexible and adaptable to the abilities and needs of each teacher and learner. Students in modern school should be actively involved in the process, the role of the teacher is changing, and so is the content of teaching. In order for education to keep up with the constant changes occurring in society, it is necessary to find new, innovative approaches to diversify the traditional character of teaching. This thesis has to develop a web portal that will promote a specific methodology for the use of digital comics in education. This methodology was developed within the project EduComics of the European Union which was held in five countries and suggests the involvement of students in an active process of creating their own digital comics stories using simple technology tools that do not require specialized knowledge or drawing abilities. The EduComics portal hopes to provide a simple presentation of the methodological steps that may be used by any teacher who wants to integrate digital comics in the classroom as an alternative yet effective teaching approach. The portal will provide supporting material to teachers and offer them easy-to-use tools for the creation of multimedia digital comics. Moreover, it offers a variety of lesson plans categorized by subject, while it invites users to participate by sending their own lesson plans, digital comics created by their students or digital comics characters that can be reused, with the prospect of creating a community of practice. It will provide information about the project EduComics and the development of this particular methodology and useful links to interesting websites. The main objective of the portal is the dissemination of the methodology of using digital comics in education with the integration of web 2.0 technologies.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά προγράμματαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»