Show simple item record

dc.contributor.authorΤριάντη, Ζωή
dc.date.accessioned2006-08-01T06:02:12Z
dc.date.available2006-08-01T06:02:12Z
dc.date.issued2006-08-01T06:02:12Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/809
dc.descriptionΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή έχει ως σκοπό την παρουσίαση ενός πολυσυζητημένου συστήματος, του CRM μέσα από τη μερική του εφαρμογή στην παρακολούθηση παγίων και προώθησης προϊόντων της εταιρείας εμφιαλώσεως αναψυκτικών PepsiCo – ΗΒΗ. Αρχικά επιχειρείται μία «ξενάγηση» στα όσα γράφονται για τον ορισμό, την δομή, την εφαρμογή, το κόστος και τις μελλοντικές τάσεις ενός συστήματος CRM, περιγράφοντας ταυτόχρονα και τις νέες τάσεις της αγοράς και της αγωνιώδους επιδίωξης των εταιρειών για αύξηση του κέρδους τους. Κατόπιν παρουσιάζεται το ιστορικό της εταιρείας PepsiCo–ΗΒΗ, η προϋπάρχουσα κατάσταση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζονταν σε δύο νευραλγικά τμήματα της επιχείρησης, αυτό της διαχείρισης των παγίων και των πωλήσεων. Η υλοποίηση ενός συστήματος CRM με όλες τις φάσεις σχεδιασμού, αρχιτεκτονική φιλοσοφία, τεχνική δομή, διαδικασία υλοποίησης, πιλοτική εφαρμογή, εκπαίδευση, τελική εφαρμογή, συνεχείς βελτιώσεις και τα τελικά συμπεράσματα είναι σημεία που δεικνύουν συνολικά την αλλαγή κουλτούρας μέσα στην εταιρεία. Η εποχή που οι εταιρείες παρήγαγαν προϊόντα και υπηρεσίες και τα πουλούσαν διαμέσου των εργαλείων marketing έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Το βιομηχανικό σύστημα παράγει και διανέμει μέσα από μια πληθώρα καναλιών περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες από ποτέ. Ο επαγγελματισμός της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών, η μείωση της αφοσίωσής τους στο όνομα (brand) και η εναλλαγή του πελάτη από παθητικό σε ενεργητικό καθιστά επιτακτική την επιλογή λύσεων όπως αυτές υποστηρίζονται μέσα από μια πελατοκεντρική θεώρηση και υλοποιούνται από λογισμικά συστήματα CRM.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectFinancial services
dc.titleΑνάπτυξη ενός CRM στην παρακολούθηση παγίων και προώθησης προϊόντων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/809
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes899196 bytes
dc.identifier.call658.8'12 ΤΡΙ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»