Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖερβού, Άννα
dc.date.accessioned2015-09-10T09:08:49Z
dc.date.available2015-09-10T09:08:49Z
dc.date.issued2011-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7398
dc.description.abstractΤο διεθνές νομικό καθεστώς που ρυθμίζει σε παγκόσμιο επίπεδο την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και των ακτών από την λειτουργική ή ατυχηματική απόρριψη καθ' οιονδήποτε τρόπο, πάσης φύσεως λυμάτων και αποβλήτων απορρέει κυρίως από τον Ι.Μ.Ο, έναν οργανισμό που λειτουργεί στα πλαίσια του Ο. Η. Ε. Η Ευρωπαϊκή Ένωση (EE) αποτελεί ένα πρόσθετο πεδίο υπερεθνικών συζητήσεων και λήψης αποφάσεων ρύθμισης των θαλάσσιων μεταφορών. Κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι μετά από μία σειρά ατυχημάτων με μεγάλες ποσότητες πετρελαϊκής ρύπανσης, ο ΙΜΟ και η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσαν νομοθετικές πράξεις για να εμποδίσουν μελλοντική πετρελαϊκή ρύπανση. Από τότε τόσο ο ΙΜΟ όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση πήραν κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να αναπτυχθεί ένας σχεδιασμός απόσυρσης των μονοπύθμενων τάνκερς. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο διεθνείς συμβάσεις, όπως την OILPOL 1954 και τη MARPOL 73/78 αλλά και τα νομοθετικά πακέτα ERIKA, προσδίδοντας μεγαλύτερο βάρος στο νομοθετικό πακέτο ERIKA III. Μέσα από τη σύγκριση των προαναφερόμενων θεσμών γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν ελλείψεις καθενός, αλλά και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectInternational Maritime Organizationel
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectShipping lawel
dc.titleΤο Κοινοτικό Θεσμικό Πλαίσιο "ERIKA III". Κριτική ανάλυση και σύγκριση με τους αντίστοιχους θεσμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call343.096 ΖΕΡel
dc.description.abstractENThe international legal regime that regulates global protection of the marine and coastal environment from operational or accidental discharge in any way, of any kind of sewage and waste arising mainly from the IMO, an organization operating under the EU. The European Union (EU) is an additional field of transnational debates and decisions regulating shipping. A common feature is that after a series of accidents involving large quantities of petroleum, the IMO and the European Union adopted legislation to prevent future oil spills. Since then both the IMO and the European Union took every measure possible to develop a system of withdrawal of single-hull. This thesis examines international conventions such as the OILPOL 1954 and Marpol 73/78 and legislative packages Erika, giving greater weight to the legislative package Erika III.en
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»