dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζερβού, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T09:08:49Z | |
dc.date.available | 2015-09-10T09:08:49Z | |
dc.date.issued | 2011-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7398 | |
dc.description.abstract | Το διεθνές νομικό καθεστώς που ρυθμίζει σε παγκόσμιο επίπεδο την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και των ακτών από την λειτουργική ή ατυχηματική απόρριψη καθ' οιονδήποτε τρόπο, πάσης φύσεως λυμάτων και αποβλήτων απορρέει κυρίως από τον Ι.Μ.Ο, έναν οργανισμό που λειτουργεί στα πλαίσια του Ο. Η. Ε. Η Ευρωπαϊκή Ένωση (EE) αποτελεί ένα πρόσθετο πεδίο υπερεθνικών συζητήσεων και λήψης αποφάσεων ρύθμισης των θαλάσσιων μεταφορών. Κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι μετά από μία σειρά ατυχημάτων με μεγάλες ποσότητες πετρελαϊκής ρύπανσης, ο ΙΜΟ και η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσαν νομοθετικές πράξεις για να εμποδίσουν μελλοντική πετρελαϊκή ρύπανση. Από τότε τόσο ο ΙΜΟ όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση πήραν κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να αναπτυχθεί ένας σχεδιασμός απόσυρσης των μονοπύθμενων τάνκερς. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο διεθνείς συμβάσεις, όπως την OILPOL 1954 και τη MARPOL 73/78 αλλά και τα νομοθετικά πακέτα ERIKA, προσδίδοντας μεγαλύτερο βάρος στο νομοθετικό πακέτο ERIKA III. Μέσα από τη σύγκριση των προαναφερόμενων θεσμών γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν ελλείψεις καθενός, αλλά και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | International Maritime Organization | el |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | el |
dc.subject | Shipping law | el |
dc.title | Το Κοινοτικό Θεσμικό Πλαίσιο "ERIKA III". Κριτική ανάλυση και σύγκριση με τους αντίστοιχους θεσμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 343.096 ΖΕΡ | el |
dc.description.abstractEN | The international legal regime that regulates global protection of the marine and coastal environment from operational or accidental discharge in any way, of any kind of sewage and waste arising mainly from the IMO, an organization operating under the EU. The European Union (EU) is an additional field of transnational debates and decisions regulating shipping. A common feature is that after a series of accidents involving large quantities of petroleum, the IMO and the European Union adopted legislation to prevent future oil spills. Since then both the IMO and the European Union took every measure possible to develop a system of withdrawal of single-hull. This thesis examines international conventions such as the OILPOL 1954 and Marpol 73/78 and legislative packages Erika, giving greater weight to the legislative package Erika III. | en |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |