dc.contributor.advisor | Παζαρζής, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Ντούρα, Ελένη Ν. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-05T16:27:43Z | |
dc.date.available | 2015-09-05T16:27:43Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7252 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται με το θεσμό της συμπλοιοκτησίας, την ιστορική προέλευση του βάσει των αναγκών της άσκησης της ναυτιλιακής και εμπορικής δραστηριότητας σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη και την Ελλάδα, την προσέγγιση των σύγχρονων εξελίξεων του θεσμού και την προσπάθεια εξαγωγής συμπερασμάτων κατόπιν της ανάλυσης του ισχύοντος νομικού και θεσμικού πλαισίου. Συγκεκριμένα, με την παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρηθεί ο προσδιορισμός της έννοιας της συμπλοιοκτησίας, του τρόπου σύστασης και της νομικής της φύσης, θα εξετασθεί το ισχύον δίκαιο της συμπλοιοκτησίας και θα αναλυθεί η διοίκηση και τα όργανα της συμπλοιοκτησίας, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμπλοιοκτητών. Επιπροσθέτως, θα προσδιοριστεί η διαχείριση, η εξουσία του διαχειριστή καθώς και η ευθύνη και οι υποχρεώσεις του, καθώς επίσης θα αναλυθεί ο τρόπος και οι λόγοι λύσης της συμπλοιοκτησίας. Από την ανάλυση του ισχύοντος νομικού και θεσμικού πλαισίου θα συναχθούν τα συμπεράσματα και θα καταγραφούν οι τυχόν προτάσεις για τη βελτίωση του θεσμού της συμπλοιοκτησίας. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτικό δίκαιο | el |
dc.subject | Maritime law | el |
dc.title | Η συμπλοιοκτησία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 343.49509602632 ΝΤΟ | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis deals with the institution of the " Ship Co- ownership", its historical background based on prerequisites and needs of the performance of shipping and commercial activity in European Countries including Greece, the overture to the current developments of the aforementioned institution and the attempt to extract conclusions following an analysis of the respective current legal and regulatory framework. More concretely, pursuant to the present thesis, the specification of the significance of the "Ship Co- ownership", of its means of incorporation and its legal complexion, the analysis of the current legal framework of " Ship Co-ownership", of its management and operating bodies, the rights and obligations of the " Ship Co-owners" will be ventured to be crystallized. Furthermore, herein under will be specified the management, the powers, the obligations and the rights of the administrator as well as herein under will be analyzed the legal means and options to dissolve the "Ship - Co-ownership". Through the analysis of the current legal and regulatory framework an attempt will be conducted in order for conclusions to be extracted and suggestions for the optimization of the institution of "Ship - Co-ownership" to be improved. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |