dc.contributor.advisor | Τσελέντης, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Γκαβέρας, Παναγιώτης-Σπυρίδων | |
dc.date.accessioned | 2015-08-10T17:32:29Z | |
dc.date.available | 2015-08-10T17:32:29Z | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7011 | |
dc.description.abstract | Τα ναυτιλιακά καύσιμα αποτελούν το μεγαλύτερο ετήσιο κόστος των ναυτιλιακών εταιρειών και ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου αποτελεί κίνητρο εκατομμυρίων δολαρίων. Οι τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων έχοντας ξεπεράσει τα εξακόσια δολάρια ανά μετρικό τόνο, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα την αύξηση των λειτουργικών εξόδων των πλοίων. Από το 2007, ο κλάδος της παγκόσμιας ναυτιλίας προσπαθεί να αντεπεξέλθει στην ραγδαία αυτή αύξηση, εφαρμόζοντας τρόπους εξοικονόμησης. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποπειράται να καταγράψει τις μεθόδους εξοικονόμησης καυσίμων που χρησιμοποιούνται σήμερα. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πλοία -- Καύσιμα | el |
dc.subject | Πλοία -- Κατανάλωση καυσίμων | el |
dc.subject | Ναυπηγική | el |
dc.subject | Ships -- Fuel | el |
dc.subject | Ships -- Cost of operation | el |
dc.subject | Marine engines -- Fuel consumption | el |
dc.subject | Naval architecture | el |
dc.title | Τρόποι εξοικονόμησης καυσίμων πλοίου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.51 ΓΚΑ | el |
dc.description.abstractEN | Fuel is the single largest annual cost for shipping operators and for that purpose Shipping companies have a motive in reducing their ship's fuel consumption in order to save millions of dollars. Bunker prices have risen to six hundred dollars per metric ton since 2007 and shipping industry strives to reduce fuel consumption while attaining its goals for profit. In this thesis, we provide the most used fuel saving techniques, operators and shipowners use, in order to reduce fuel consumption while lowering gas emissions. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |