dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Χαρατζή, Σπυριδούλα | |
dc.date.accessioned | 2015-08-08T06:53:34Z | |
dc.date.available | 2015-08-08T06:53:34Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6998 | |
dc.description.abstract | Η εν λόγω εργασία αποσκοπεί με όσο το δυνατό πιο κατανοητούς όρους, να αναφέρει διεξοδικά το επίμαχο ζήτημα της διαχείριση του θαλασσίου έρματος μέσα από την Σύμβαση του θαλασσίου έρματος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Ποικίλες και ενέλειπες έρευνες έχουν πραγματοποιηθεί γύρω από το ζήτημα της επικινδυνότητας του θαλασσίου έρματος για τα θαλάσσια οικοσυστήματα, ειδικά σε μια τόσο κρίσιμη χρονική περίοδο του πλανήτη όπου οι περιβαλλοντικές αλλαγές αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και οι ανεπαίσθητες επιπτώσεις για την ανθρωπότητα και τα διαβιούντα ζώα καθίσταται πλέον όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο. Το θαλάσσιο έρμα που μεταφέρεται από τα πλοία με σκοπό την καλύτερη και ασφαλέστερη πλοήγησή τους, μεταφέρουν σωρεία μικροοργανισμών οι οποίοι εισέρχονται στα νέα οικοσυστήματα προκαλώντας ανακατατάξεις στο εκάστοτε οικοσύστημα.. Έχοντας εντοπίσει το πρόβλημα, ο ΙΜΟ προέβη στην σύσταση μιας Σύμβασης η οποία παρέχει συγκεκριμένες ρυθμίσεις όσον αφορά την διαχείριση του θαλασσίου έρματος εντός του πλοίου και κατά την διάρκεια του εκάστοτε ταξιδιού μέσω εγκατάστασης συγκεκριμένων συστημάτων τα οποία θα επεξεργάζονται το αντλούμενο από την θάλασσα έρμα. Αναμενόμενα, τα κράτη μέλη του ΙΜΟ καθίσταται επιφυλακτικά καθώς η επένδυση σε μια τέτοια εγκατάσταση σε πρώτη φάση καθίσταται υπέρογκη για τις πλοιοκτήτριες εταιρείες καθώς επίσης το μέλλον και η απόδοση μιας τέτοιας επένδυσης θεωρείται απόλυτα αβέβαιη. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θάλασσα -- Μόλυνση | el |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | el |
dc.subject | Marine pollution | el |
dc.subject | Ships -- Environmental aspects | el |
dc.subject | Ballast (Ships) -- Environmental aspects | el |
dc.subject | Ballast water -- Environmental aspects | el |
dc.subject | Discharge of ballast water -- Management | el |
dc.title | Ballast water convention | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 628.168 ΧΑΡ | el |
dc.description.abstractEN | The project aims to be mentioned in detail the controversial issue of ballast water management through International Convention of Ballast Water issued by the IMO. Varied investigations have been carried out regarding the risks ballast water veils for marine ecosystems especially in such a critical period for the planet where the climate changes are exponentially increased as a result the subtle consequences for humanity and living animals to be considered as usual phenomenon. The ballast water carried by the vessels is considered as an important factor for the stability of the ship in the surface of the water, however it contains a host of invasive organisms which while entering the new ecosystems during the process of deballasting, they are able to provoke irreversible upheavals. In the aspect of IMO, the organization proceed by issuing the Convention for the management of the ballast water, according to which specific requirements are opted by the installation of ballast water treatment systems on board the vessels. In spite of, the member states face the convention with curiousness, as such an investment is highly exorbitant for the shipping companies as well as the perspective and effectiveness of such a facility could possibly be regarded as uncertain in a the first place. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |