dc.contributor.advisor | Θεοδωρόπουλος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Μπουτσιούκου, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T23:18:19Z | |
dc.date.available | 2015-07-13T23:18:19Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6798 | |
dc.description.abstract | Η πολιτική θαλάσσιων μεταφορών έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές στην Ελλάδα, ειδικά στον παράκτιο τομέα. Υπάρχει «συντονισμένη δράση» που ανέλαβε η ελληνική Κυβέρνηση για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου δικτύου θαλάσσιων μεταφορών για τις νησιωτικές περιοχές. Η δράση αυτή βασίζεται σε νέα συστήματα προσέγγισης, και λαμβάνει υπόψη την επικείμενη απελευθέρωση των παράκτιων υπηρεσιών. Η προηγούμενη πρακτική έβλεπε το πλοίο ως το κύριο σημείο ρύθμισης και ελέγχου. Ένα σημαντικό στοιχείο αυτού του νέου σχεδίου δράσης είναι το έργο με τίτλο «Η ανάπτυξη του εθνικού συστήματος μεταφορών στη θάλασσα» (DSTMS). Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι ο δημοκρατικός εκσυγχρονισμός και ο εξορθολογισμός της διοίκησης του ελληνικού παράκτιου συστήματος, η επίτευξη της εθνικής συνοχής, της ποιότητας, η ανανέωση του στόλου, η απασχόληση και η συμμόρφωση με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Η υλοποίηση των στόχων αυτών σχετίζεται με το σχηματισμό και την αξιολόγηση των μέτρων, προτάσεων και των πολιτικών, με σκοπό: (i) τη βελτίωση της υπηρεσίας που προσφέρεται σήμερα, (ii) τη βελτίωση της διαχείρισης του παράκτιου συστήματος μεταφορών και, τέλος, (iii) να εξασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση προς τον ελεύθερο ανταγωνισμό, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι τηρούνται οι βασικές απαιτήσεις της δημόσιας υπηρεσίας. Έχει μεγάλη σημασία να υπογραμμιστεί η στήριξη της ανάπτυξης των εγχώριων Θαλάσσιων Μεταφορών (DSTMS) στον κυβερνητικό στρατηγικό σχεδιασμό. Το μελλοντικό σύστημα των θαλάσσιων μεταφορών, με βάση τις αρχές και τις γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω του προγράμματος DSTMS, έχουν ως στόχο να καλύψουν τις ανάγκες του ελληνικού λαού στον 21ο αιώνα. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ακτοπλοΐα -- Ελλάδα | el |
dc.subject | Εμπορική ναυτιλία -- Ελλάδα | el |
dc.subject | Merchant marine -- Greece | el |
dc.subject | Shipping -- Greece | el |
dc.title | Εξελίξεις και προοπτικές στην ελληνική ακτοπλοΐα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.5 ΜΠΟ | el |
dc.description.abstractEN | The maritime transport policy has undergone significant changes in Greece, especially in the coastal area. There is a "concerted action" taken by the Greek government to develop a sustainable network of marine transport on the islands. This action is based on new system's approach, taking into account the imminent liberation of coastal services. The previous practice considered the ship as the main point of regulation and control. An important element of this new action plan is the project entitled "The development of the national transport system to the sea" (DSTMS). The main objective of this program is the democratic modernization and rationalization of the management of Greek coastal system, achieving national cohesion, quality, fleet renewal, employment and compliance with EU policies. It is important to emphasize support for the development of domestic Maritime Transport (DSTMS) to government strategic planning. The future system of maritime transport, based on the principles and knowledge gained through the program DSTMS, are designed to meet the needs of the Greek people in the 21st century. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |