Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τιμολόγηση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

dc.contributor.advisorΡούσκας, Άγγελος
dc.contributor.authorΕυσταθίου, Ιωάννης
dc.date.accessioned2015-07-01T16:33:11Z
dc.date.available2015-07-01T16:33:11Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6709
dc.description.abstractΟι τηλεπικοινωνίες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μιας χώρας, για αυτό και η ανάπτυξη που παρατηρείται είναι ραγδαία και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών συνεχής και με αμείωτο ρυθμό. Οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών εξελίσσουν συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουν καθιστώντας τες πιο δελεαστικές προς τους καταναλωτές προκειμένου να εξασφαλίσουν την κερδοφορία τους και κατ’ επέκταση την βιωσιμότητα τους. Σημαντικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία μιας εταιρίας παίζει η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί, δηλαδή η στρατηγική που ακολουθεί στην τιμολόγηση των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρει καθώς αυτή επηρεάζει σημαντικά την ανταγωνιστικότητά της απέναντι σε άλλες εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αλλαγές που συντελέστηκαν στον τηλεπικοινωνιακό τομέα έφεραν πολλές αλλαγές προς όφελος του καταναλωτή. Η πλήρης απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιακών αγορών και η ταυτόχρονη ιδιωτικοποίηση των πρώην δημόσιων τηλεπικοινωνιακών οργανισμών, οδήγησε στην είσοδο νέων τηλεπικοινωνιακών εταιριών στο χώρο με αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τις τιμολογιακές μεθόδους που χρησιμοποιούν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών για τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής τους στις προσφερόμενες υπηρεσίες μέσω σταθερών δικτύων αλλά και δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Η εργασία αρχικά αναφέρεται στο νομικό πλαίσιο που αφορά τις τηλεπικοινωνίες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Στη συνέχεια γίνεται μια παρουσίαση των τεχνολογιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας αλλά και των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο, και παρουσιάζονται μέθοδοι τιμολόγησης που χρησιμοποιούνται προκειμένου οι εταιρίες να καταλήγουν στην σωστή τιμολόγηση των υπηρεσιών τους. Και τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση ενός απλοποιημένου σεναρίου χρέωσης - τιμολόγησης εταιριών τηλεπικοινωνιών.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subjectTelecommunicationel
dc.subjectΤιμολόγησηel
dc.subjectPricingel
dc.titleΤιμολόγηση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιώνel
dc.title.alternativePricing of telecommunication servicesen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call621.382 ΕΥΣel
dc.description.abstractENTelecommunications is one of the most important sectors of the economy of a country, where growth is occurring rapidly and competition between companies is continuous and unabated. Telecommunications companies are seeking for a constant evolution of the offered services to render them more attractive to their consumers but also to ensure their profitability and hence their viability. The pricing policy of a telecommunications company plays an important role in the proper functioning of the company, as services and goods price fixing significantly affects the competitiveness against other telecommunications companies. Both European and international level changes adopted in the telecommunications sector brought many changes for the benefit of the consumer. The full liberalization of telecommunications markets and the concurrent privatization of the former public telecommunications organizations have encouraged the entrance of new companies in the telecommunication market, which led to the provision of services at competitive prices. This thesis deals with the pricing methods used by telecom companies for price fixing of different services offered by their fixed and mobile networks. The thesis originally refers to the legal framework for telecommunications both at Greek and European level. Then, we present the current state-of-the-art technologies of fixed and mobile telecommunications and the corresponding provider companies in the Greek domain. Finally, important pricing concepts pricing methods used by companies to determine the correct price of their services are presented. The thesis is concluded by presenting a simplified scenario for service price fixing of a telecommunication company.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»