Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση ηλεκτρονικών B2C καταστημάτων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΠαπακωνσταντίνου, Μαρία Κ.
dc.date.accessioned2015-05-13T07:51:43Z
dc.date.accessioned2015-06-19T14:54:01Z
dc.date.available2015-05-13T07:51:43Z
dc.date.available2015-06-19T14:54:01Z
dc.date.issued2015-05-13T07:51:43Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6610
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της πορείας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό το πρίσμα των Ηλεκτρονικών Καταστημάτων, δεδομένης της τεράστιας οικονομικής κρίσης που έχει ξεσπάσει στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης. Η μελέτη επικεντρώνεται στο βαθμό κάλυψης των αναγκών των καταναλωτών από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσω της διαμόρφωσης ενός ερευνητικού εργαλείου. Στην εργασία καταρτίζεται ένα ερευνητικό εργαλείο το οποίο θα αξιολογήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιμέρους σκοπός είναι να επιλεχθούν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης και να γίνει διαχωρισμός των κριτηρίων αυτών σε υποχρεωτικά και μη. Σε πρώτο στάδιο γίνεται ο προσδιορισμός ενός φάσματος κριτηρίων σύμφωνα με μελέτες προηγούμενων ετών, ενώ εν συνεχεία παρουσιάζεται το προτεινόμενο ερευνητικό εργαλείο. Βασικό χαρακτηριστικό του εργαλείου αξιολόγησης είναι οι τέσσερις βασικές διαστάσεις του με τις επιμέρους μετρικές που καλύπτουν όλο το φάσμα του αγοραστικού κύκλου. Για την διεξαγωγή αποτελεσμάτων, πραγματοποιήθηκε έρευνα, η οποία περιλαμβάνει τη συμμετοχή εκατό δεκαπέντε ηλεκτρονικών καταστημάτων, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2014. Βασικός στόχος της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ο βαθμός κάλυψης των αναγκών των καταναλωτών, το επίπεδο των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, η εύρεση του ανερχόμενου κλάδου και η κατηγοριοποίηση των κριτηρίων.
dc.language.isoel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείν
dc.subjectΔιαδίκτυο -- Επιχειρήσεις
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectΑξιολόγηση
dc.titleΑξιολόγηση ηλεκτρονικών B2C καταστημάτων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
dc.title.alternativeBusiness to consumer e-shop evaluation under the financial crisisen
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6610
dc.identifier.call658.8 ΠΑΠ
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is the study of the fate of Electronic Commerce in light of the online store, given the huge economic crisis that has erupted in the European region. The study focuses on the extent to meet the needs of consumers of online stores, through the formulation of a research tool. In this paper a research tool is being established, in order to evaluate the online stores. Sub goal is to select appropriate assessment criteria as well as to distinguish these criteria into mandatory and none. In the first step is to identify a range of criteria according to studies from previous years, and then to present the proposed research tool. Key characteristic of the tool evaluation are the four basic dimensions of the individual metrics that cover the entire spectrum of the buying cycle. In order to carry out the results, has been used a survey, which includes the participation of one hundred and sixteen online shops, which took place in the first quarter of 2014. The main objective of this research is to determine the degree to meet the needs of consumers, the level of online shops in Greece, finding the ascending branch and categorizing the criteria.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»