dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Θεοδοσίου, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2015-05-06T08:49:26Z | |
dc.date.available | 2015-05-06T08:49:26Z | |
dc.date.issued | 2014-11-18 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6494 | |
dc.description.abstract | Από τα αρχαία χρόνια, συναντά κανείς σε αφηγήσεις και διηγήματα για ταξίδια αναψυχής με πλοίο, αργότερα ακολουθούν ταξίδια μεταναστευτικού χαρακτήρα με κάποιες ανέσεις και φτάνουμε στο 1950 όπου κάνει τα πρώτα δειλά της βήματα η κρουαζιέρα. Η ζήτηση της αρχίζει να αυξάνεται και να γεννά την ανάγκη για την ναυπήγηση όλων και περισσότερων κρουαζιερόπλοιων που θα προσφέρουν ασφάλεια, ψυχαγωγία και άνεση στον επιβάτη. Με την διαδοχή των χρόνων κτίζονται αξιοπλοΐα και μεγάλης χωρητικότητας πλοία με άνετες καμπίνες, γρήγορες, ευέλικτες μηχανές με καύσιμα που δεν μολύνουν το περιβάλλον και εγκαταστάσεις ισάξιες του καλύτερου τουριστικού θέρετρου. Ο καταναλωτής γνωρίζει και επιλέγει το προϊόν κρουαζιέρα για τις διακοπές του δίνοντας την ευκαιρία για οικονομική και τεχνολογική ανάπτυξη σε ένα νέο κλάδο της ναυτιλιακής βιομηχανίας παγκοσμίως. Αν και η Ελλάδα θεωρείται θεμέλιος λίθος της ναυτιλιακής βιομηχανίας, ο κλάδος της κρουαζιέρας δεν είναι τόσο αναπτυγμένος στη χώρα, ενώ το τιμόνι κρατάει η Αμερική κατά κύριο λόγο. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Cruise lines | el |
dc.subject | Ocean travel | el |
dc.title | Η τεχνολογική εξέλιξη των κρουαζιερόπλοιων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6494 | |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.542 ΘΕΟ | el |
dc.description.abstractEN | Since ancient times, books talk about long sea voyages in a ship for pleasure purposes, then follow voyages for immigrating purposes and finally, in 1950, the cruise trips hesitatingly shows up. The demand for cruises is rising and creates the need for building of more and more cruise ships which shall provide safety and security, fun, leisure and comfort to the passenger. As time passes new, bigger, stable ships are built with comfortable cabins, fast, flexible engines using more environmentally friendly fuels and facilities equal to the best and most luxurious resorts. A consumer, knowing the product of cruise and choosing it for his holidays, generates the opportunity and need for the economic and technological development in this very new shipping product, worldwide. Although Greece is considered to be the inventor nation of shipping industry, cruise sector is less developed in its economy, whereas America is the leading country. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |