dc.contributor.advisor | Θεοδωρόπουλος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Κουνή, Καλλιρρόη | |
dc.date.accessioned | 2014-06-17T11:49:14Z | |
dc.date.available | 2014-06-17T11:49:14Z | |
dc.date.issued | 2014-06-17T11:49:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5889 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των δυνατοτήτων περαιτέρω
ανάπτυξης της αγοράς κρουαζιέρας στην Ελλάδα μετά από την άρση του καμποτάζ,
των απαιτήσεων για επενδύσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις ή / και άλλες υποδομές, της
ύπαρξης λοιπών παραγόντων που ενδέχεται να λειτουργήσουν ανασταλτικά και της
αναμενόμενης συνεισφοράς στο εισόδημα και την απασχόληση. Προέκυψε, ότι μπορεί
μεν η άρση του καμποτάζ να ήταν προυπόθεση για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην
Ελλάδα, όμως, σε επίπεδο υποδομών, απαιτούνται επενδύσεις μεγάλης έκτασης, ώστε
οι ελληνικοί προορισμοί από σημεία απλής διέλευσης, να μετατραπούν σε σημεία
έναρξης κρουαζιέρας, πολλαπλασιάζοντας τα οφέλη, τα οποία με βάση τα δεδομένα
των μελετών οικονομικών επιπτώσεων είναι ακόμα και υπό τις ισχύουσες συνθήκες
σημαντικά. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Cruise lines | |
dc.subject | Ocean travel | |
dc.subject | Cabotage | |
dc.subject | Cruise ships -- Management | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.title | Προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς κρουαζιέρας στην Ελλάδα μετά την άρση του καμποτάζ | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5889 | |
dc.identifier.call | 387.5'42 ΚΟΥ | |
dc.description.abstractEN | The purpose of this study was to investigate: the after liberalization scope for further
development of the cruise market in Greece, the requirements for investments in port
facilities and / or other infrastructure, the presence of factors that might hinder growth,
and the expected contribution to income and employment. Although the liberalization
was a prerequisite for further development, it was found that, in terms of infrastructure,
major investments are required in order to convert Greek destinations from ports of call,
to ports of embarkation and subsequently multiply the economic impact, which, even
under the current conditions, is significant. | |