dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Χρηστίδου, Κλεονίκη | |
dc.date.accessioned | 2014-02-12T12:21:12Z | |
dc.date.available | 2014-02-12T12:21:12Z | |
dc.date.issued | 2014-02-12T12:21:12Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5686 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά τη νέα Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας που τέθηκε σε ισχύ στις 20 Αυγούστου του 2013. Αποτελείται από τρία κεφάλαια. Αρχικά παρουσιάζεται η φύση του ναυτικού επαγγέλματος και οι δυσκολίες που συνεπάγεται αυτό καθώς και οι λόγοι που οδήγησαν στην υιοθέτηση μιας νέας σύμβασης. Προς την κατεύθυνση αυτή, της αναθεώρησης παλιών συμβάσεων, απαρχαιωμένων με μικρά ποσοστά επικυρώσεων και της εναρμόνισης τους σε ένα ενιαίο κείμενο, καθοριστικός είναι ο ρόλος του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας και κατ’επέκταση των κρατών-μελών που πρέπει να επικυρώσουν και να εφαρμόσουν τις απαιτήσεις της MLC. Η δομή καθώς και οι τομείς που καλύπτει παρουσιάζονται στο δεύτερο κεφάλαιο. Το νέο αξιοσημείωτο στοιχείο που προστίθεται και διαφοροποιεί αυτή τη Σύμβαση με προηγούμενες συμβάσεις είναι το ισχυρό καθεστώς επιβολής και συμμόρφωσης που δημιουργείται και απορρέει από την καθιέρωση του πιστοποιητικού ναυτικής εργασίας και της δήλωσης ναυτικής εργασίας τα οποία θεωρούνται επίσημα έγγραφα και ελέγχονται από τους αρμόδιους οργανισμούς (Σημαία, Κλάση, λιμενικές αρχές). Έτσι, στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι νέες υποχρεώσεις των Πλοιοκτητών προκειμένου να αποκτήσουν τα πιστοποιητικά και να είναι συνεπείς με τους νέους κανονισμούς, εξετάζοντας και τη χρησιμότητα μιας ανάλυσης Gap ώστε να τους βοηθήσει να καλύψουν τα κενά και τα σημεία που υστερούν. Τέλος, στο κεφάλαιο αυτό ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο μπορεί η MLC να βελτιώσει προβλήματα που σχετίζονται με τη ναυτική εργασία. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Συμβάσεις εργασίας | |
dc.subject | Δίκαιο ναυτεργατικό | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Ελλάδα | |
dc.title | Παρουσίαση της σύμβασης ναυτικής εργασίας 2006 - πλεονεκτήματα & υποχρεώσεις | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5686 | |
dc.identifier.call | 343.096 ΧΡΗ | |
dc.description.abstractEN | The current post-graduate thesis is referred to the new Maritime Labor Convention entered into force on 20 August 2013. It is consisted of three main chapters. In the first chapter, the nature of seafaring and the difficulties this entails and the reasons which led to the adoption of the new convention, is presented. Towards this direction of reviewing old conventions obsolete with small percentages of ratifications and harmonizing them into a single text, the role of the International Labor Organization and hence that of member states to ratify and implement the requirements of MLC is determining. In the second chapter we present the structure and the areas covered. The remarkable new item added that differentiates this new convention from previous conventions is the strong enforcement and compliance regime which is created and imposed by the introduction of Maritime Labor Certificate and the Declaration of Maritime Labor Compliance which are considered official documents and checked by the competent authorities (Flag, Classification Societies, port authorities). Thus, in the third chapter the new obligations of ship owners, in order to obtain the certificates and be consistent with the new regulations, are listed and we also examine the utility of a Gap Analysis to help them fill the gaps. Finally, in this chapter we investigate the way in which the MLC can improve problems associated with maritime labor. | |