dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Δαλβαδάνη, Ευστρατία Κ. | |
dc.date.accessioned | 2013-10-29T08:42:03Z | |
dc.date.available | 2013-10-29T08:42:03Z | |
dc.date.issued | 2013-10-29T08:42:03Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5601 | |
dc.description.abstract | Το λιμάνι αποτελεί τον συνδετικό κρίκο των θαλάσσιων και χερσαίων μέσων μεταφοράς και μέσω αυτού παρέχονται υπηρεσίες ως προς την εξυπηρέτηση του πλοίου, του επιβάτη και τη σύνδεση του με την ενδοχώρα. Η εισαγωγή νέων μεθόδων χειρισμού φορτίων όπως η μηχανοποίηση, η αυτοματοποίηση, η εισαγωγή συστημάτων roll on - roll off και των εμπορευματοκιβωτίων είχε σαν συνέπεια την μεταβολή των εργασιακών συνθηκών σε αυτά. Ο I.L.O. και η Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω ρυθμιστικών παρεμβάσεων όπως π.χ. συστάσεων, συμβάσεων, εκθέσεων, κωδικών στοχεύουν στην προώθηση των δικαιωμάτων στην εργασία, την ενθάρρυνση ευκαιριών αξιοπρεπούς απασχόλησης και την ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη τα θετικά παραδείγματα που παρέχει η ναυτιλία μέσω της πιστοποίησης των ναυτικών με βάσει τον κώδικα S.T.C.W. του I.M.O., θα πρέπει να γίνουν προσπάθειες προσομοίωσης και υιοθέτησης του κώδικα και στους εργαζομένους στις αποβάθρες μέσω αντίστοιχων κανόνων. Τέλος, η οργάνωση της λιμενικής εργασίας στο idealtipus port και οι επιπτώσεις που παρέχει η επικύρωση και η εφαρμογή των διεθνών προτύπων εργασίας στον εργαζόμενο, στον εργοδότη και στο λιμάνι και κατά συνέπεια και στη χώρα που ανήκει θα πρέπει να αποτελέσουν παράδειγμα οργάνωσης και για το λιμάνι του Πειραιά, εφόσον ξεπεραστούν οι δυσκολίες που επιφέρει η ισχύουσα εθνική νομοθεσία και δεν επιτρέπει σε κάποια σημεία την εφαρμογή τους. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία | |
dc.subject | Εργασία και εργαζόμενοι | |
dc.subject | Πειραιάς -- Λιμάνι | |
dc.subject | Λιμάνια | |
dc.title | Η λιμενεργασία στη σύγχρονη εποχή ενόψει συνεχών εξελίξεων: η περίπτωση του λιμένα Πειραιώς | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5601 | |
dc.identifier.call | 387.5 ΔΑΛ | |
dc.description.abstractEN | The port is the link connection the maritime and land transport and in this way was provided services of the vessels, the passengers and the hinterland connections. The introduction of new methods of cargo handling as the mechanization, automatism, the introduction of systems roll-on roll-off and the containers resulted in the change of the working conditions to them. I.L.O. and the European Union through regulatory interventions as conventions, recommendations, reports, codes aim at promoting rights at work, encouraging decent employment opportunities and enhancing the protection of workers. Moreover, taking into account the positive examples provided by the shipping through the certification of the sealers under the code S.T.C.W. of I.M.O., should begin efforts simulating and adoption of the simulation code also and in the workers on the docks by respective rules. Finally, the organization of the port labor in the idealtipus port and the effects provides the satisfaction and the implementation of the international standards to the employee, the employer and the port and consequently in the country that belongs to it, should be an example of organization and for the port Piraeus, if overcome the difficulties brought about the national legislation and don’t allow the application of a few points. | |