Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαρθένιος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2013-06-11T11:10:38Z
dc.date.available2013-06-11T11:10:38Z
dc.date.issued2013-06-11T11:10:38Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5445
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει μία πλήρη και κατανοητή ανάλυση της προβληματικής του περιορισμού της ευθύνης για ναυτικές απαιτήσεις σε περιπτώσεις απώλειας ή ζημίας φορτίου αλλά και σε περιπτώσεις ρύπανσης της θάλασσας από πετρελαιοειδή, συνεπεία σύγκρουσης πλοίων. Η έρευνα που ακολουθεί στοχεύει επίσης στο να καταδείξει ασάφειες, αντιφάσεις, αντινομίες ή κενά δικαίου, τα οποία καλείται ο διεθνής Νομοθέτης να καλύψει. Η περιεκτική ανάλυση των ως άνω ζητημάτων διαιρείται σε τρεις θεματικές ενότητες. Έτσι στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται το πεδίο εφαρμογής της ΔΣ του Λονδίνου του 1976 σε συνδυασμό και τις διατάξεις των άρθρων του Ν. ΓΩΠΣΤ (3886) 1911, οι σχέσεις της εν λόγω ΔΣ με τις διατάξεις των αρ. 84 σε συνδ. με τα αρ. 235 επ. του ΚΙΝΔ , τα δικαιούμενα σε περιορισμό της ευθύνης πρόσωπα, οι υποκείμενες σε περιορισμό απαιτήσεις, καθώς και η διαδικασία περιορισμού της ευθύνης. Στο δεύτερο κεφάλαιο σκιαγραφείται η προβληματική του περιορισμού της ευθύνης για απαιτήσεις εκ ζημιών από ρύπανση πετρελαίου. Παράλληλα θα θιγεί και η προβληματική (του περιορισμού) της ευθύνης στην περίπτωση ρύπανσης της θάλασσας συνεπεία σύγκρουσης πλοίων. Τέλος στο τρίτο κεφάλαιο εκτίθενται οι ρυθμίσεις του κοινοτικού δικαίου σχετικά με τον περιορισμό της ευθύνης από ναυτικές απαιτήσεις και οι πρωτοβουλίες του κοινοτικού Νομοθέτη για τη βελτίωση του καθεστώτος περιορισμού της ευθύνης και αποζημιώσεων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectΝαυτικά ατυχήματα
dc.subjectΘάλασσα -- Μόλυνση -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectΦορτία
dc.subjectΠλοία
dc.titleΚριτική ανάλυση και αποτίμηση τιυ υφιστάμενου εσωτερικού διεθνούς και κοινοτικού πλαισίου για τον περιορισμό της ευθύνης από ναυτικές απαιτήσεις στην περίπτωση σύγκρουσης πλοίων (απώλεια φορτίου - ρύπανση θαλάσσιου περιβάλλοντος)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5445
dc.identifier.call343.096 ΠΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»