Οργάνωση δικτύου υποστήριξης πάγιου εξοπλισμού αγοράς (Customer Support Logistics) : μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανία αναψυκτικών

Master Thesis
Author
Τζίμας, Δημήτρης
Date
2004-01-01View/Open
Abstract
Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα στοιχεία του χρόνου και του τόπου. Ο στόχος του είναι να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν στη σωστή ποσότητα στο σωστό τόπο κα χρόνο, με το σωστό κόστος. Η εργασία αυτή θα εξετάζει την αποτελεσματικότητα του logistic management μιας επιχείρησης ως προς το βαθμό επίτευξης του παραπάνω στόχου. Η εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια: 1. Customer service, 2. Customer support logistics, 3. Logistics networking, 4. Outsourcing & Διοίκηση Συντήρησης, 5. Διαχείριση ανταλλακτικών, 6. Συντήρηση και αξιοπιστία. Τέλος, η εργασία εξετάζει το προφίλ και τη δραστηριότητα μιας συγκεκριμένης εταιρίας όπου γίνεται αναλυτική αναφορά για τρόπο λειτουργίας τους.