dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κλινάκης, Δημήτριος Γ. | |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T17:16:34Z | |
dc.date.available | 2012-12-03T17:16:34Z | |
dc.date.issued | 2012-12-03T17:16:34Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5141 | |
dc.description.abstract | Η πρώτη παιδαγωγική παρέμβαση που κάνει ή πιο σωστά οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός (πολλές φορές πριν ακόμη γνωρίσει τους μαθητές του) είναι η οργάνωση του χώρου της τάξης του. Του χώρου που θα φιλοξενήσει αυτόν και τους μαθητές του για μια ολόκληρη χρονιά, το πεδίο δράσης των περισσότερων - αν όχι όλων - των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων μιας τάξης ή ενός συγκεκριμένου τμήματος. Αν και πρώτη, είναι αυτή που ίσως της δίνεται η μικρότερη σημασία, παρότι αναφέρεται από πολλούς η μεγάλη συμμετοχή της στην έκβαση του μαθησιακού αποτελέσματος. Τα δεδομένα της έρευνας στη θεματική της οργάνωσης του σχολικού χώρου προέρχονται από μελέτες που έγιναν σε παλαιότερες εποχές και δεν έχουν ανανεωθεί δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο την προσπάθεια επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Η δεδομένη αρχιτεκτονική των σχολικών κτιρίων, μαζί με μια παγιωμένη νοοτροπία, αντίληψη και πρακτική πολλών ετών στην εκπαιδευτική πραγματικότητα έχει συμβάλει σε μια επιπόλαιη αντιμετώπιση του τομέα της οργάνωσης της σχολικής τάξης (Classroom organization). Η είσοδος των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη σχολική εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση) τα τελευταία χρόνια, παρά τη μεγάλη συζήτηση που έχει προκαλέσει, λίγα πράγματα έχει συνεισφέρει στη διαφορετική αντιμετώπιση της οργάνωσης της σχολικής τάξης ή έχει αλλάξει τη μορφή της διδασκαλίας προς πιο ομαδοσυνεργατικές μορφές παρά τις περί του αντιθέτου κατευθύνσεις των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ). | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωση | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση | |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση | |
dc.title | Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την κατάρτιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 371.334 ΚΛΙ | |
dc.description.abstractEN | The first pedagogical intervention a teacher makes or more correctly should make (sometimes even before meeting the students) is the spatial organization of the class. Space that will accommodate him and his students for the entire year, the scope of most - if not all - of the educational activities of a class or a specific department. But it is the one that perhaps is given less importance, although mentioned by many scholars that has a great stake in the learning outcome. The survey data in the thematic "organization of the school space" is from studies done in previous seasons and have not been renewed further, complicating the effort for teacher education. The given architecture of the school buildings, along with an established attitude, perception and practice of many years in the educational reality has contributed to a superficial treatment of the field of organization of the classroom (Classroom organization). The entrance of Information and Communication Technologies (ICT) in school education (Primary, Secondary and Tertiary Education) over the last years, despite the serious debate that has caused, a few things have contributed to the differing attitude of the organization of the classroom or changed the form of teaching styles to more teamwork despite the contrary directions of the new Curriculum (CD). | |