Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαυλοχρήστου, Βασιλική Δ.
dc.date.accessioned2012-10-11T11:04:45Z
dc.date.available2012-10-11T11:04:45Z
dc.date.issued2012-10-11T11:04:45Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5054
dc.description.abstractΤα κοινωνικά μέσα δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και σταθεροποίηση τους με κλιμακούμενα βήματα. Έτσι, θεωρείται απαραίτητο να αναλυθούν αυτοί οι ηλεκτρονικοί χώροι, ώστε να εντοπιστούν οι ευκαιρίες που προκύπτουν, για να αξιοποιηθούν κατάλληλα από τις επιχειρήσεις. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί αν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν στις επιχειρήσεις την απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών τους στην αγορά. Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητο να οριστούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και να προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά τους, να εντοπιστούν οι αλλαγές που έχουν προκύψει στο νέο εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και πώς αυτές συνδέονται με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, να αναλυθούν τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής των επιχειρήσεων στις κοινωνικές πλατφόρμες και η στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν εντός αυτών για την αύξηση της αποδοτικότητας τους. Τέλος να προσδιοριστούν οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών/καταναλωτών, που έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτά τα μέσα, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις και τη σχέση τους με τις επιχειρήσεις. Με την ανάλυση των παραπάνω, καταλήγουμε να τείνουμε πως τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αποδεικνύονται ως επικερδή για τις επιχειρήσεις, είναι ζωτικής σημασίας και πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε στρατηγικό επιχειρηματικό πλάνο. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης με τα οποία δεσμεύονται οι επιχειρήσεις δίνουν πρόσβαση σε διαδικτυακές πηγές που παρέχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, την προσέγγιση των πελατών τους και την αύξηση των κερδών τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑνταγωνισμός επιχειρήσεων
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectOnline social networks
dc.titleΤο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αύξηση της εταιρικής ανταγωνιστικότητας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5054
dc.identifier.call338.604'8 ΠΑΥ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»