Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ...
Διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής, είναι να διερευνήσει την επίδραση της Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) στη Διαχείριση Επιχειρηματικών Διαδικασιών (Business Process Management - BPM), στις επιχειρήσεις ...
Επιχειρηματική αριστεία και μέτρηση επιχειρηματικών αποδόσεων
(2011-03-23)
Η πιο αποτελεσματική μέτρηση της επίδοσης και απόδοσης, οι παράγοντες που συνηγορούν προς αυτή, και η Επιχειρηματική Αριστεία αποτελούν από τις πιο σύγχρονες συνδυασμένες τάσεις της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της ΔΟΠ. ...
Συσχέτιση καινοτομίας και διαχειρίσεως γνώσεως : ο ρόλος της διάχυσης γνώσεως στην καινοτομία των επιχειρήσεων
(2011-02-11)
Η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή ερευνά τη σχέση που έχει η διαχείριση της γνώσης με την καινοτομία και πιο εξειδικευμένα το ρόλο της διαδικασίας διάχυσης γνώσης στην καινοτομία των επιχειρήσεων. Η διαδικασία διάχυσης ...
Διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών : τόμος Ι & ΙΙ
(2011-10-17)
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής, είναι να διερευνήσει την επίδραση της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών, στις επιχειρήσεις της ελληνικής επικράτειας. Οι δύο κύριες ...