Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Υπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ...