Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Κυριάκου, Μαρίνα"
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
Κυριάκου, Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ...