dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Λέλη, Παρασκευή Ι. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-28T10:36:00Z | |
dc.date.available | 2012-09-28T10:36:00Z | |
dc.date.issued | 2012-09-28T10:36:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4993 | |
dc.description.abstract | Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές διδασκαλίας. Στη χώρα μας μεμονωμένες προσπάθειες αναβάθμισης της θέσης των κόμικς στην εκπαίδευση, καταδεικνύουν την ανάγκη για δημιουργία κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού με την ταυτόχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να ενσωματώσουν τα κόμικς στην εκπαιδευτική πράξη. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και υλοποίηση μιας ανοικτής, συνεργατικής και εκπαιδευτικής πλατφόρμας στην οποία θα μπορούν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να αυτοεπιμορφώνονται εξ αποστάσεως σχετικά με τη χρήση των κόμικς στο μάθημά τους. Επίσης, στην παρούσα εργασία σχεδιάζεται και υλοποιείται κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό που θα φιλοξενεί η πλατφόρμα και το οποίο οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να ανανεώνουν και να επικαιροποιούν. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Κόμικς | |
dc.subject | Ψηφιακή τεχνολογία | |
dc.title | Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 741.5 ΛΕΛ | |
dc.description.abstractEN | Educational comics are becoming widely known abroad, where many schools have already integrated them into their curriculum. Thereby these schools are providing their students education with modern teaching techniques. In Greece individual efforts to upgrade the status of comics in education, demonstrate the need for creating appropriate educational material with the simultaneous training of teachers who wish to integrate comics in educational practice. Scope of this paper is the design and implementation of an open, collaborative and educational platform that will enable teachers of Primary and Secondary education to be trained by themselves on the use of comics in their lessons. Also, in this paper appropriate educational material is designed and implemented which will be hosted by the educational platform. These material teachers will be able to renew and refresh online. | |