dc.contributor.advisor | Παζαρζής, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Γεραπετρίτης, Γεώργιος Κ. | |
dc.date.accessioned | 2012-05-10T11:59:52Z | |
dc.date.available | 2012-05-10T11:59:52Z | |
dc.date.issued | 2012-05-10T11:59:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4730 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή έχει ως βασικό αντικείμενο την Αρχή της Γενικής Αβαρίας - η oποία αναγνωρίζεται από την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά - και ενδεικτικά υποδεικνύει ότι κάθε πράξη θυσίας περιουσίας (sacrifice of property) ή κάθε έκτακτο έξοδο (extraordinary expenditure) που λαμβάνει χώρα με σκοπό την κοινή ασφάλεια του πλοίου και του φορτίου, συνιστούν ένα κόστος το οποίο αναλαμβάνεται βάσει των διασωθέντων αξιών μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Στην συγκεκριμένη εργασία, θα αποτυπωθεί το Θεσμικό Πλαίσιο πάνω στο οποίο είναι βασισμένη η Αρχή της Γενικής Αβαρίας και θα αναλυθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι μορφές που η γενική αβαρία βρίσκει πρακτική εφαρμογή κατά την ναυτική περιπέτεια και σε αυτό τον τομέα θα υπάρξουν ιδιαίτερες αναφορές και εκτενείς αναλύσεις. Στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας θα εξεταστεί και θα αναλυθεί - μέσα από ένα πραγματικό συμβάν σύγκρουσης πλοίων - η εφαρμογή της αρχής της γενικής αβαρίας, ο τρόπος διακανονισμού των εξόδων που προκύπτουν και οι υποχρεώσεις των εμπλεκόμενων μερών. Στον επίλογο της εργασίας, θα παρουσιαστούν τα αδιέξοδα κ οι προβληματισμοί που προκύπτουν από την εφαρμογή της γενικής αβαρίας στα δεδομένα της σημερινής εποχής αλλά και οι σκέψεις ιδιαίτερα σημαντικών ναυτιλιακών φορέων στην κατεύθυνση τροποποίησης της αρχής της Γενικής Αβαρίας στο μέλλον. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.subject | Ναυτικό δίκαιο | |
dc.subject | Πλοία -- Φορτίο | |
dc.title | Η αρχή της Γενικής Αβαρίας - θεσμικό πλαίσιο & πρακτική εφαρμογή διακανονισμού ζημιών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4730 | |
dc.identifier.call | 341.756'6 ΓΕΡ | |
dc.description.abstractEN | This study is concentrated on the Principle of General Average. Extensive reference is being made to the main characteristics and conditions under which General Average exists. On a second stage, a true case of collision between vessels is developed and several expenses incurred are analyzed n apportioned as General / Particular Average between all parties involved. Finally, certain suggestions and conclusions as same are coming from the maritime community are presented for further scientific and practical analysis. | |