dc.contributor.author | Αντώνακας, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2012-04-03T10:08:39Z | |
dc.date.available | 2012-04-03T10:08:39Z | |
dc.date.issued | 2012-04-03T10:08:39Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4662 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η εργασιακή ικανοποίηση των ναυτικών. Η εξέταση του ανθρώπινου παράγοντα στην ναυτιλία είναι πολύ σημαντική καθώς σε έρευνα της MARCOM (1998) που στόχευε στο να συσχετίσει τον ανθρώπινο παράγοντα με την πρόκληση ατυχημάτων. Βρέθηκε ότι στο 16% των ναυτικών ατυχημάτων, ο ανθρώπινος παράγοντας και ειδικά η σύνθεση του πληρώματος εμπλέκονταν. Γίνεται αναφορά γενικώς περί εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής απόδοσης. Σε άλλο κεφάλαιο, θα γίνει ανάλυση του κλάδου της ναυτιλιακής εργασίας, των θέσεων απασχόλησης στην θάλασσα και την ιδιαιτερότητα του ναυτιλιακού επαγγέλματος. Εξετάζονται διάφορα ζητήματα περί εργασιακής ικανοποίησης και γίνεται προσπάθεια να βρεθούν ποιοι παράγοντες ουσιαστικών συντελούν στο να είναι ο ναυτικός ικανοποιημένος από την εργασία του. Η έρευνα έγινε σε 60 ναυτικούς που έχουν δουλέψει ή δουλεύουν σε ελληνόκτητα βαπόρια. Οι εξεταζόμενοι είναι 4 εθνικοτήτων -Έλληνες, Ρώσοι, Ουκρανοί και Γεωργιανοί. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Εργασιακή ικανοποίηση | |
dc.subject | Ανθρώπινο δυναμικό | |
dc.title | Ικανοποίηση από το ναυτικό επάγγελμα | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4662 | |
dc.identifier.call | 650.1'3 ΑΝΤ | |
dc.description.abstractEN | In this investigation, it examines the labor satisfaction of seamen. The examination of human factor in the shipping it is very important while in research of MARCOM (1998) that it aimed in to connect the human factor with the challenge of accidents. It was found that in the 16% of naval accidents, the human factor and specifically the composition of payment they were involved. It initially generally speaking per labor satisfaction and labor output. In other capital, it makes analysis of branch of shipping work, posts in the sea and the particularity of shipping profession. It examines various questions per labor satisfaction and it tries to find who factors of substantives contribute in seamen to be satisfied from their work. In this research 60 seamen have taken part, who have worked or work in Greek shipping companies. It examines 4 nationalities -Greek, Russian, Ukrainians and Georgians. | |