dc.contributor.author | Λύρας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2011-02-04T10:10:41Z | |
dc.date.available | 2011-02-04T10:10:41Z | |
dc.date.issued | 2011-02-04T10:10:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3791 | |
dc.description.abstract | Η μελέτη διακρίνεται σε τέσσερα κεφάλαια. Ειδικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια εικόνα για τη παγκόσμια ευρωπαϊκή και ελληνική ναυτιλία, οι ενέργειες της Ε.Ε., καθώς και οι προοπτικές της ελληνικής ναυτιλίας. Ακόμα παρουσιάζεται η στάση της χώρας μας απέναντι στα ατυχήματα, οι διεθνείς συμβάσεις και κανονισμοί ναυτικής ασφάλειας, οι εξελίξεις που σημειώνονται στη ναυπηγική τεχνολογία και η οικονομική τους σημασία. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η ασφάλεια στο θαλάσσιο περιβάλλον για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων και τη προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Επίσης εξετάζεται ο ανθρώπινος παράγοντας σε σχέση με τα ναυτικά ατυχήματα και η ασφάλεια στελέχωσης των πλοίων. Στο τρίτο κεφάλαιο υπολογίζονται οι απώλειες της ανθρώπινης ζωής από ναυτικά ατυχήματα και στο τέταρτο κεφάλαιο της μελέτης μας γίνεται εφαρμογή του δείκτη GOSS για τα ελληνικά δεδομένα. Η μελέτη, ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτικά ατυχήματα | |
dc.subject | Ναυσιπλοΐα -- Ασφάλεια | |
dc.subject | Ναυτικά ατυχήματα -- Στατιστικές μέθοδοι | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Μέτρα ασφαλείας | |
dc.title | Ναυτικά ατυχήματα : ανάλυση δείκτη ανθρωπίνων απωλειών σε ναυτικά ατυχήματα (δείκτης GOSS) | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3791 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 363.123 ΛΥΡ | |
dc.description.abstractEN | The study is divided in four chapters. More specifically τhe first chapter presents a picture of the global, European and Greek shipping, the actions of the EU, as well as the prospects of Greek shipping. It also presents the attitude of Greece towards accidents, the international conventions and maritime safety regulations, the developments in the shipbuilding technology and their economic importance. The second chapter analyzes the safety in the marine environment for the safe operation of ships and the protection of marine environment. It also examines the human factor in relation to maritime accidents and the safety crewing of ships. In the third chapter is calculated the loss of human life from maritime accidents and the fourth chapter of our study is application of the indicator GOSS by the Greek data. The study ends with conclusions. | |