dc.contributor.author | Πολύζος, Βησσάριος | |
dc.date.accessioned | 2011-01-25T17:05:29Z | |
dc.date.available | 2011-01-25T17:05:29Z | |
dc.date.issued | 2011-01-25T17:05:29Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3778 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή διερευνάται η διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού ως προς τη δυνατότητα ανταλλαγής ή «μετανάστευσης» των εκπαιδευτικών σεναρίων τα οποία έχουν σχεδιαστεί σε αυτά. Τα συστήματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται και εξετάζονται επιλέχτηκαν με τρόπο ώστε να καλυφθούν κατά το δυνατόν όλες οι κατηγορίες των συστημάτων αυτών. Τα συστήματα που επιλέχτηκαν είναι τα ακόλουθα: COLLAGE, MOTplus, TELOS Scenario editor, LAMS, ReCourse και Reload LD editor. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Τεχνολογικές καινοτομίες | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.title | Διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού : η ''μετανάστευση'' των εκπαιδευτικών σεναρίων μεταξύ των συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού και η συμμόρφωση με το IMS LD | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3778 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.3344678 ΠΟΛ | |
dc.description.abstractEN | This thesis explores the interoperability of learning design software systems regarding the interchangeability or “migration” of learning scenarios designed by these systems. The learning design systems that are used and examined in this work were carefully selected so that all possible categories of such systems will be represented. These learning design systems are the following: COLLAGE, MOTplus, TELOS Scenario editor, LAMS, ReCourse, and Reload LD editor. | |