Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες

Master Thesis
Author
Χουστουλάκης, Εμμανουήλ Ν.
Date
2010-06-24View/ Open
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την απόφαση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) αναφορικά με την υιοθέτηση και διάχυση του Διαδικτύου σε αυτές. Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από μια έρευνα που διεξήχθη, υπό μορφή ερωτηματολογίου και τηλεφωνικής συνέντευξης, σε 150 ελληνικές ΜΜΕ, προκειμένου να αναλυθούν οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφασή τους για υιοθέτηση και διάχυση της τεχνολογίας του Διαδικτύου. Αφού ελήφθη υπόψη η προϋπάρχουσα σχετική ερευνητική βιβλιογραφία, στη συνέχεια κατασκευάστηκε ένα προσαρμοσμένο ερευνητικό μοντέλο. Τα ερευνητικά δεδομένα που συλλέχθηκαν χρησιμοποιήθηκαν για μια οικονομετρική εκτίμηση και οδήγησαν στην κατασκευή ενός προσαρμοσμένου ερευνητικού μοντέλου.