Προσέλκυση, επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού : μια συγκριτική ανάλυση των εταιρειών Media Markt και Κωτσόβολος
Master Thesis
Συγγραφέας
Δουλαβέρη, Σοφία
Ημερομηνία
2010-02-26Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιλογή προσωπικού ; Διοίκηση και οργάνωση ; Ανθρώπινο δυναμικό -- Αξιολόγηση ; Ανθρώπινο δυναμικό -- ΑπασχόλησηΠερίληψη
Η διαδικασία προσέλκυσης και επιλογής του προσωπικού από τις εταιρείες γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη στις ημέρες μας. Αρκετές εταιρείες που λειτουργούν στην Ελλάδα, αναγνωρίζουν τη συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού στην απόδοση των εταιρειών. Η επιλογή και η εκπαίδευση του προσωπικού είναι ζητήματα καθοριστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τη διερεύνηση των μεθόδων και τεχνικών προσέλκυσης επιλογής και κατάρτισης ανθρώπων για απασχόληση σε τμήματα λιανικού εμπορίου καταναλωτικών ειδών. Ο συγκεκριμένος κλάδος, εξαιτίας της πολυπλοκότητας και ποικιλίας των ειδών του και του σκληρού ανταγωνισμού υψηλού επιπέδου που αντιμετωπίζει, παρουσιάζει ενδιαφέρον, σε ότι αφορά το χειρισμό αυτών των θεμάτων από το αρμόδιο τμήμα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2 εκ των μεγαλύτερων εταιρειών λιανικού εμπορίου καταναλωτικών ειδών των εξής: Media & Saturn και Κωτσόβολος - Dixons. Οι εταιρείες του δείγματος καλύπτουν συνολικό μερίδιο αγοράς 37,75 % και καταλαμβάνουν τις 2 πρώτες θέσεις στις πωλήσεις του κλάδου.