dc.contributor.author | Βασιλείου, Βασίλης Ν. | |
dc.date.accessioned | 2010-01-21T11:06:51Z | |
dc.date.available | 2010-01-21T11:06:51Z | |
dc.date.issued | 2010-01-21T11:06:51Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3371 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε αυτή γενικά και ειδικότερα στους τρεις παράγοντες που τη συνιστούν, το συναισθηματικό (affective), το συμπεριφορικό (behavioral) και το γνωστικό (cognitive), η χρησιμοποίηση ενός τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος μάθησης κατάλληλου για εκπαίδευση στην τεχνική διδασκαλίας «παιχνίδι ρόλων». Το εικονικό περιβάλλον μάθησης σχεδιάστηκε στον εικονικό κόσμο του Second Life. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος αλλά και του εκπαιδευτικού σεναρίου που χρησιμοποιήθηκε για τη διδασκαλία της τεχνικής «παιχνίδι ρόλων» στηρίχθηκε στη θεωρία της Γνωστικής Μαθητείας. Ως παράδειγμα για την εφαρμογή στη διδασκαλία της τεχνικής «παιχνίδι ρόλων» χρησιμοποιήθηκε μια ενότητα από τη ραψωδία ε της Οδύσσειας του Ομήρου (νησί της Καλυψώς). Ως ομάδα ελέγχου χρησιμοποιήθηκαν δύο υποομάδες από δέκα και πέντε αντίστοιχα εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε δημόσια σχολεία (Γυμνάσια και Λύκεια) του νομού Αργολίδας. Ως πειραματική ομάδα χρησιμοποιήθηκαν επίσης δύο υποομάδες, από οκτώ εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που υπηρετούν κυρίως στο νομό Αργολίδας και από επτά εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ηλεκτρονική Μάθηση του Τμήματος Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η διδακτική παρέμβαση στις υποομάδες της ομάδας ελέγχου έγινε δια ζώσης με το ίδιο εκπαιδευτικό σενάριο που χρησιμοποιήθηκε για τη διδασκαλία της πειραματικής ομάδας, αλλά χωρίς τεχνολογικά μέσα ή διαδίκτυο. Γι’ αυτό το σκοπό το εκπαιδευτικό υλικό και οι δραστηριότητες εκτυπώθηκαν με τη σειρά που όριζε το σενάριο και δόθηκαν στους εκπαιδευτικούς. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί, Εκπαίδευσή των | |
dc.title | Εκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3371 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.334 ΒΑΣ | |