Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΒασιλείου, Βασίλης Ν.
dc.date.accessioned2010-01-21T11:06:51Z
dc.date.available2010-01-21T11:06:51Z
dc.date.issued2010-01-21T11:06:51Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3371
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε αυτή γενικά και ειδικότερα στους τρεις παράγοντες που τη συνιστούν, το συναισθηματικό (affective), το συμπεριφορικό (behavioral) και το γνωστικό (cognitive), η χρησιμοποίηση ενός τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος μάθησης κατάλληλου για εκπαίδευση στην τεχνική διδασκαλίας «παιχνίδι ρόλων». Το εικονικό περιβάλλον μάθησης σχεδιάστηκε στον εικονικό κόσμο του Second Life. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος αλλά και του εκπαιδευτικού σεναρίου που χρησιμοποιήθηκε για τη διδασκαλία της τεχνικής «παιχνίδι ρόλων» στηρίχθηκε στη θεωρία της Γνωστικής Μαθητείας. Ως παράδειγμα για την εφαρμογή στη διδασκαλία της τεχνικής «παιχνίδι ρόλων» χρησιμοποιήθηκε μια ενότητα από τη ραψωδία ε της Οδύσσειας του Ομήρου (νησί της Καλυψώς). Ως ομάδα ελέγχου χρησιμοποιήθηκαν δύο υποομάδες από δέκα και πέντε αντίστοιχα εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε δημόσια σχολεία (Γυμνάσια και Λύκεια) του νομού Αργολίδας. Ως πειραματική ομάδα χρησιμοποιήθηκαν επίσης δύο υποομάδες, από οκτώ εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που υπηρετούν κυρίως στο νομό Αργολίδας και από επτά εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ηλεκτρονική Μάθηση του Τμήματος Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η διδακτική παρέμβαση στις υποομάδες της ομάδας ελέγχου έγινε δια ζώσης με το ίδιο εκπαιδευτικό σενάριο που χρησιμοποιήθηκε για τη διδασκαλία της πειραματικής ομάδας, αλλά χωρίς τεχνολογικά μέσα ή διαδίκτυο. Γι’ αυτό το σκοπό το εκπαιδευτικό υλικό και οι δραστηριότητες εκτυπώθηκαν με τη σειρά που όριζε το σενάριο και δόθηκαν στους εκπαιδευτικούς.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.subjectΕκπαίδευση -- Τεχνολογία
dc.subjectΕκπαιδευτικοί, Εκπαίδευσή των
dc.titleΕκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3371
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΒΑΣ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»